• Ja, ik was gister bij My Chemical Romance. Tijdens het voorprogramma kwamen we de zaal binnen en wurmde ons naar voren.
    Toen MCR begon, begon iedereen te pitten en zo, dus ik en een vriendin gewoon meedoen. Nou uiteindelijk gingen we toch maar even stil staan want we waren een vriend van ons die mee ging kwijt. En toen we stil stonden kreeg ik vet hard een klap tegen me hoofd van mensen die nog aan t vechten waren. En die was behoorlijk raak. Het was al zo warm en zo druk, en met die klap erbij.. Ik voelde me niet goed worden en toen moest ik naar de kant en toen moest ik in de hal zitten en water drinken. Ik was zo duizelig geworden, en die kerel wilde me naar de eerste hulp sturen omdat hij dacht dat het een hersenschudding zou zijn, maar dat wilde ik niet want dan moest ik me ouders weer bellen die al lagen te slapen.
    Maar goed het was dus minder leuk dan ik dacht.
    Iemand anders ook naar MCR geweest en het wel leuk was?

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Ik heb het super gehad. Maar ik ben ook vrij lang dus ik sta sowieso al boven de grootste mensen massa en dan heb ik ook minder last van al dat geduw. 't Was wel heel extreem met het duwen.
    Op een gegeven moment viel het publiek gewoon om en mensen gingen doodleuk door met duwen. Dus ik donderde ook nog boven op iemand en iedereen bleef maar duwen. Dat vond ik ook wat minder. Maar ik stond wel lekker vooraan en ik heb er echt van genoten. Ik ben ook mijn vrienden kwijt geraakt, maar het bleek dat er twee ook waren flauwgevallen en zo.
    Mijn filmpje van The Kids From Yesterday
    http://www.youtube.com/watch?v=wirOJEYt2mY

Fuck the world, I don't care.