• Ik droomde gisternacht over een shirt van Arsenal. -out- Echt, weird..

    Wat is jouw raarste droom ooit? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    8 van de 10 dromen van me zijn weird,
    ik droom bijna enkel vaag. (cat)

    ik had er oooit een topic over gemaakt ;
    nou ik zag opeens me idool voor me en die kwam naar me toe, gaf me een knuffel en pakte me hand. Bleek dat we een stelletje waren.
    Daarna werd het nogal raar want kwamen er meer mensen uit me oude klas bij en hadden we een soort van oorlog tegen aardbeien en frambozen. Toen we gewonnen hadden stonden we voor mijn huis en was mijn gymleraar daar die zij dat we moesten rennen alleen dan alleen met ons "beste" been. Dus dat ging zo: je maakt een grote stap met je "beste" been en dan sleep je je andere been mee,
    dus ik was nog steeds hand-in-hand met me idool aan het rennen, ergens op een bankje zitten mijn vriendinnengroep van school en de jongen die ik leuk vind. Ik {nog steeds hand in hand met JB} loop naar mijn crush toe en vraag of alles goed gaat zegt hij: Nadine ik hou van je
    dus ik ga naast hem zitten, wij vet zoenen terwijl ik nogsteeds jb's hand had. JB vet jaloers . nou dat was mmijn GE-WEL-DIG-E droom.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik weet het niet, ik heb veel weirde dromen, maar sommige zijn ook heel scherp :')


    Get back motherfuckerz'

    Unhearted schreef:
    8 van de 10 dromen van me zijn weird,
    ik droom bijna enkel vaag. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat ik vast zit in een huis vol rode buizen.
    Maar gisterennacht had ik ook iets vreemds gedroomd. Ik zat in een soort spel samen met enkele vriendinnen. En dat spel had een doel, maar ik weet niet meer wat. Anyways, point is; ik verloor en ik moest iets doen wat ik echt niet wilde. En toen kwam mijn lerares estethica en die sloot me op in een tuinhuis ofzo. Heel vaag.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mijn oma won de lotto en kocht een paard voor me. + dat ze de stelling etc. betaalde (krul)

    Maar, ik droom vaak heel vaag. :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Unhearted schreef:
    8 van de 10 dromen van me zijn weird,
    ik droom bijna enkel vaag. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb altijd rare dromen, maar één van de raarste was toch wel dat ik droomde dat al mijn leerkrachten dronken waren.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2010 - 0:32 ]


    Only losers can act the way you do

    Veel. Ik heb ook soms iets waarvan ik niet weet of ik het gedroomt heb of het echt was.
    Zoals; Laatst had ik sneeuw in mijn handen. En ik wist niet of het echt was gebeurd of niet. En toen ik me realisseerde dat het warme sneeuw was wist ik plots dat het maar een droom was. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn raarste droom ooit droomde ik toen ik nog heel jong was. Ik was met mijn moeder boodschappen wezen doen met de auto en we gingen even naar huis om de boodschappen naar binnen te brengen. Ik mocht even in de auto wachten. Toen mijn moeder weg was begon de auto te 'leven' en hij heeft zo een rondje met me gereden o.o Toen mijn moeder weer buiten kwam, waren we alweer thuis :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.