Idee 1 Als er een ijzeren hek in de buurt is, moet er iemand naast staan die zelfs niet zichtbaar is als je er 2 meter vanaf staat, en diegene bij het hek, moet dan een ijzeren ketting hebben of een ijzeren slot van een fiets en als er dan mensen aankomen en vlakbij zijn moet hij keihard tegen het hek slaan.
Idee 2(krul) Iemand moet in een witte lijkzak midden op het pad liggen en doodstil blijven liggen. Als er dan een groep aan komt lopen, denken hun dat er een pop inzit ofzo maar dat is dus niet. Dan moet diegene in de witte lijkzak ineens rechtop zitten. Dát is echt doodeng
Idee 3(krul) Laat iemand verkleed als heks langs het pad staan, maar met zo'n kleine enge pop. En als er dan een groep langsloopt, moet die heks zo vragen van; 'Vindt je mijn kindje niet schattig?'-'Zou je haar willen aaien?'-'Je hoeft niet bang te zijn. Ze doet je niks.' en dat dan met zo'n vercrackte stemmetje.
Idee 4(krul) Als er een klein meertje of een plas in de buurt is, moet je een soort van lichtje erop drijven, of iets bedenken dat het lijkt alsof dat lichtje zweeft.
Idee 5(krul) Laat iemand in de boom klimmen, -moet hij er wel voor zorgen dat hij er niet uitvalt zoals bij ons is gebeurt - En als er een groep langs loopt moet hij gaan praten van; 'Wat doe je in mijn gebied? Ga weg hier vandaan,' en met kleine takjes gooien. Of als het een lage tak is, dat hij verkleed uit de boom springt net voor de groep.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Succes.
Everyone has his or her beauty but not everyone see it