• Ik kreeg dankzij mijn favoriete boekenserie (waar ik gisteren deel vier van las) een idee! Maar ik weet niet of ik het moet doen aangezien ik ook andere stories heb.

    We will fight and defend.
    Emma en haar stiefbroer George leiden een gewoon leventje in het luxe en drukke New York. Maar ze weten minder over elkaar dan ze denken te weten. Als Emma op een heldere ochtend te vroeg bij haar vakantiebaantje bij drogisterij aankomt, hoort ze George met een onbekende vrouw praten. Op dat moment verandert haar leven van "gewoon" naar "buitengewoon". Ze komt in contact met wezens, mensen en doden wier bestaan al tijden voorbij zou moeten zijn.


    Wat denken jullie? (:


    Your call, Detective Shinypants.

    klinkt spannend!!!
    DOEN!
    Zeg je wanneer je gaat beginnen?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Klinkt idd heel spannend, en ik zou zeker zeggen 'doen', maar je moet zelf kijken of je denkt dat je er tijd voor hebt... anders kun je misschien beter andere stories eerst afronden, en later beginnen (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Klinkt superspannend, maar pas doen als je er genoeg tijd voor hebt, zou ik zeggen ;)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.