• Ik moest naar het ziekenhuis voor controle.. dus ik naar de K.N.O arts.. mis ik een uur wiskunde. Dus ik moet een kwartier wachten want hij was uitgelopen.. Mag ik eindelijk naar binnen dus ik ga zo zitten. "Hallo hoe gaat het?" Ik: 'goed' hij: "nog last van duizelingen gehad?" ik'nee' hij: "oke dan stuur ik een briefje naar je huisarts en mag je gaan."
    een halve minuut duurde het o.O
    maar goed ik heb een uur wiskunde gemist :"D _O_


    My heart is yours and so am I

    Hhahha nice.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hahah, als ik er eerder weer ben van het ziekenhuis dan verwacht dan ga ik eerst nog even alle tijd van de wereld nemen voordat ik me weer aanmeld. :Y)


    Everything is worse without music.

    Significance schreef:
    Hahah, als ik er eerder weer ben van het ziekenhuis dan verwacht dan ga ik eerst nog even alle tijd van de wereld nemen voordat ik me weer aanmeld. :Y)


    Bij ons was het het laatste uur, dat wiskunde;D
    Dus ze hoefde niet terug naar school^^


    Ivar Oosterloo.

    Bij mij duurt het wachten bij de kno arts altijd zo lang dat ik sowieso wel een uur mis.


    SLOAN.

    ik wil ook wel een uur wiskunde missen hoor


    "Ignite, my love. Ignite."

    LisMBxKST schreef:
    (...)

    Bij ons was het het laatste uur, dat wiskunde;D
    Dus ze hoefde niet terug naar school^^
    ik was om 3 uur klaar hea xD :P


    My heart is yours and so am I

    Wiskunde wil ik wel altijd missen


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    xxbeauxx schreef:
    Wiskunde wil ik wel altijd missen


    Ik ook, en de enige reden waarom is door die vrouw van wiskunde. Ik heb van haar, in 2 weken tijd, 4 rode kaarten gehad. (Rode kaart = Als je de klas uit wordt gestuurd dan moet je een rode kaart halen en dan moet je op het schoolplein prikken. Na 3 rode kaarten worden je ouders gebelt en na 7 rode kaarten wordt je geschorst) En dan echt om de meest domme redene ever. Zoals, iemand uit mijn klas had een stinkbom in de prullenbak gegooit en toen zei ik: Iel het stinkt hiero, en toen moest ik eruit. Maar oke.

    ON: Haha, beter toch dat je dan zo vroeg uitbent?


    Never wait for perfection, just make it.