Oneens, dan sneaken ze nog meer weg om te roken. En dat doen ze al genoeg om te blowen omdat het niet mag. (Niet dat ik vind dat dat op scholen mag, maar je snapt me wel. Zo niet, dan toch. )
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
Oneens. Als ze willen roken moet daar een speciale plek zijn waar ze dat kunnen doen. Gewoon een deel van het plein ofzo. Wij hebben een soort tent waaronder je dan kan staan en verder mag er niet gerookt worden. Best wel een handige oplossing.
Oneens, er zijn toch regels? Ze moeten toch allemaal buiten roken, dan heeft niemand er last van. :') En als ze op het schoolplein niet mogen lopen, gaan ze wel even buiten het hek staan hoor. Het zal dus niets voorkomen.
[ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 8:10 ]
Remember the nights we drove around crazy, in love.
Oneens, ze moeten sowieso al buiten roken dus de mensen die niet roken, hebben er opzich toch geen last van. En bij ons op school mag je ook nog niet eens overal buiten roken.
Significance schreef: Oneens, ze moeten sowieso al buiten roken dus de mensen die niet roken, hebben er opzich toch geen last van. En bij ons op school mag je ook nog niet eens overal buiten roken.
Oneens, Bij ons mocht je vroeger overal roken, sinds dit schooljaar hebben ze speciale vakken gemaakt, die abnormaal klein zijn voor mensen die roken op onze school. En ik ben iemand die rook en heb er bij de leerlingenraad op onze school ervoor kunnen zorgen dat er een 'rookhok' komt. Maar sowieso een verbod heeft vrij weinig zin, ze gaan het toch wel stiekem doen.