• Wat een !@#$%^&* wijf is mn beste vriendin ik heb dus ruzie gekregen met haar in london!
    Ze deed !@#$%^&** overdreven omdat ze pijn in dr been had ze was ziek ze was moe.
    Nou dat hadden wij ook allemaal want 2 dagen in Holland park eten(Ons hostel) en je wordt misselijk.
    Maarja zei ging te overdreven doen soot mij buiten
    Van mij kan ze de !@#$%^&* krijgenm!

    Maaar voorderst het was super!!!!
    Behalve vrijdag

    Staan we daar netjes 5 uur voor ons hostel om weer naar huis te gaan Komt die chauffur om 7 uur nou het was 2/3 uur rijden naar de stena line dus gingen we ergens stoppen tot half want toen wist een leraar meer wat we zouden gaan doen.
    Nou lekker krijgen we te horen dat we naar dover moesten (SUPERMOOI) en dan met de bot naar callec(weet niet hoe je het schrijft) Naja frankrijk dus en dan nog helemaal naar ridderkerk.
    Ik heb heel frankrijk dus geslapen en werdt in belgie weer wakker.
    Maar als we gewoon met de stena line naar huis zouden gaan zouden we om half 5 thuis zijn dat was nu dus 9 uur en dan moesten we nog eten ook.
    Nou ik was dood moe en die chauffur die was misschien net tussen de 23 en 25 jaar die bus viel zowat uit elkaar en het was de zoon van de baas van dat bedrijf!
    En zondag avond moesten we zo op de stena line slapen nou ik heb maar minuten gelspane want ik werdt misselijk!

    En almetal was het super!!!

    Sorry voor de spelfouten maar ik moest sne typen want onze laptop is kaopoet en dit is die van mn zus en die weet niet dat iki er op zit XD


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik snap werkelijk niks van je verhaal, behalve dat zij dus overdreven deed en jullie ruzie hadden..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Ik snap werkelijk niks van je verhaal, behalve dat zij dus overdreven deed en jullie ruzie hadden..


    SLOAN.