• Omdat er een paar mensen het idee wel leuk vonden klinken, is hier het verhaal: http://www.quizlet.nl/stories/33011/between-saints-and-sinners/

Solita Morgana is een meisje die er simpelweg niet bij hoort. Na jaren gepest, getreiter en geplaag maakt ze een pact met de duivel door een oud boek dat ze op haar zolder heeft gevonden. Haar laatste jaar op haar middelbare school moet perfect gaan. Ze wilt erbij horen en aantrekkelijk zijn. De duivel stemt in, maakt haar aantrekkelijk dat zelfs meisjes hun ogen niet van haar af kunnen houden. Ze wordt onweerstaanbaar. Maar ze moet de duivel wel een ding beloven. Dat aan het eind van het jaar, ze 100 zielen aan hem opgeofferd heeft. Anders, zal ze vermoordt worden en altijd als een ziel blijven rondzweven op aarde. Met behulp van twee demonen die zich voordoen als uitwisselingsstudenten, offert ze de zielen op van haar vijanden, de populaire kinderen. Maar dat is niet het enige. Als ze niet de 100 zielen heeft, zal de duivel toegang krijgen tot aarde, en wie weet wat er dan zal gebeuren...

Between Saints and Sinners <-- Is het verhaal. ;D Veel plezier met lezen ;D

[ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 21:04 ]

- Ja.
    - Extreem.
    - Op 't eerste zicht niet.

Frankly my dear, I don't give a damn.

-Ik zou hem denk ik wel lezen.
    -Hier op q is hij origineel.
    -ik kan niks bedenken.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

- Ja!
    - Heel origineel.
    - Ik kan iig niets bedenken.

Wil je het me melden als hij online staat? (:

Archer schreef:
    - Ja.
    - Extreem.
    - Op 't eerste zicht niet.

None but ourselves can free our minds.

- Zou je het lezen? Ja
    - Orgineel? Ja
    - Is er iets wat je denkt, verandert te kunnen worden? Nee

Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

@Archer, Exercitus, Bigfoot, Strobelight & Blackhorse
    Thank you dolls! Het verhaal staat online: Between Saints and Sinners veel plezier met lezen ^^

Prologue | Between Saints and Sinners is er en hoofdstuk twee ook al <3

-> Verplaatst naar stories promoten

I am an idiot, I move.

Omen schreef:
    -> Verplaatst naar stories promoten

ThQ :3 was ik vergeten om aan te vragen ^^

Hoofdstuk 3 is er en the sexy demons have arrived~!