Kheb zojuist de schrik van mijn leve gehad ö kwouw de badkamer in gaan zie ik naast het toillet een grote harige vieze spin zitte zo een augustus spin..ik ben nog nooit zo hard lopend en zo hard kressend de badkamer uit gelope ö én men hart ga nog tekeer ö
-
21 aug 2008 - 23:3421 aug 2008 - 23:34
O_O wat vies ..
21 aug 2008 - 23:35ooh ja
dat is erg
heb ik ook ene keer gehad maar dan op de wc
ik gilde het hele huis bij elkaar21 aug 2008 - 23:36IEHKK ik had er vanmiddag en opme fiets die zat ongeveer 3 cm van me hand ik maakt de sprong van me leven !!! wow dat was ff eng !! en ik krijsde sow wat me longen uit me lijf
....
spinnen die mogen voor mij uitsterfenMy Foughts You Can't Decode
21 aug 2008 - 23:3821 aug 2008 - 23:3921 aug 2008 - 23:42Zonet toen ik naar de WC ging zat er een kei grote spin
& hier boven mij nog een grotereLet the Night embrace you
21 aug 2008 - 23:45Zonet toen ik naar de WC ging zat er een kei grote spin
& hier boven mij nog een grotere
doe da gwn dood21 aug 2008 - 23:47die spin is nu tog wel dood mag ik hopen
ja mijn papie heeft die doodgeklopt en door de wc gespoeld ^^ en nu durf ik nimeer naar de wc ook als is da mottig beest dood21 aug 2008 - 23:49(...)
ja mijn papie heeft die doodgeklopt en door de wc gespoeld ^^ en nu durf ik nimeer naar de wc ook als is da mottig beest dood
ik heb da twee keer in 1 week voor gehad
de ene spin liep in het bad en ik heb die gwn doodgeslagen met een handdoek
bij die andere ik ging zo naar et wc en daar zat zo'n keigrote spin en die heb ik dan ook vermoord met een handdoek
een handdoek is een goed moordwapen in et geval van spinnen21 aug 2008 - 23:54(...)
ik heb da twee keer in 1 week voor gehad
de ene spin liep in het bad en ik heb die gwn doodgeslagen met een handdoek
bij die andere ik ging zo naar et wc en daar zat zo'n keigrote spin en die heb ik dan ook vermoord met een handdoek
een handdoek is een goed moordwapen in et geval van spinnen
ik durf da ineens nog ni dood te doen ö21 aug 2008 - 23:55(...)
ik durf da ineens nog ni dood te doen ö
ik had een paar maand geleden daar ook schrik van en nu is da gedaan, hoe het komt weet ik ni21 aug 2008 - 23:57ik had een keer bij een vriendin ging ik ergens opzitten komt er een keigrote spin naar me toelopen ik heb nog nooit zo hard gegilt en gesprongen en weggerent als toen!en we me vriendin ook naar buiten rennen samen met mij gingen we achter het grote raam staan kijken waar hij was .
Nvt
22 aug 2008 - 0:2122 aug 2008 - 0:22SPIN! Ga weg van Joyce! (
Straks gaat hij haar nog op eten.
(: Doraa! x
gaat ge mij dan misse ?22 aug 2008 - 10:14OMG sorry hoor maar ik heb bij een dierenwinkel een vogelspin op mijn schouder gehad en ze doen niks het zijn lieve beesjes
Sharon<3Moos