Edit;Lieverds,volgens mij heb ik een misverstand in de wereld geholpen over die tegenbeeld leerlingen.Het is namelijk de bedoeling dat als je zoon van de fam. Triffel wilt je het tegenbeeld bent van Hermelien(dus zelfde karakter trekken ect.) bij de fam. Halfidus precies het zelfde,en ga zo maar verder.De zin En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?' is dus vooral bedoeld voor de kinderen van de fam. Bemel want er zijn daar zo veel kinderen,dat ik dan niet precies weet welk persoon (zou maar zo zeggen) bent.Ik hoop dat jullie het begrijpen,anders kunnen jullie het me nog vragen.
Vele tovernaars en heksen kende Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry,maar niemand kende de toverschool (naam van die school).Ze waren niet echt bekend,maar zeker niet gewoon of minder goed.Ze waren bijna exact het zelfde,maar tóch íetsje anders.Zo bestaat er de familie Bemel/Beasley dat bestaat uit 6 kinderen(waarvan er 5 meiden en 1 jongen is) en 2 ouders,De familie Totter dat bestaat uit 1 meisje en 2 ouders,De familie Triffel/Tranger dat bestaat uit 1 jongen en zijn 2 ouders,De familie Halfidus/Halfoy dat 1 dochter heeft en 2 ouders en zo heb je nog veel meer toverfamilies,Dreuzelouders met een toverkind en halfbloedjes.Ook heeft de school een schoolhoofd met de naam 'Rerkamentus/Rumbledore' zij is al erg oud,maar de leeftijd verklapt ze nooit!Ook hebben ze de strenge maar rechtvaardige en lieve man/leraar Sanderling/SmcGonagall en de sluwe en gemeene lerares Pneep/Pape die zijn afdeling áltijd voortrekt.Totdat er een wedstrijd wordt gehouden voor alle toverscholen en zowel Hogwarts als (naam van die school) meedoet.Nadat die wedstrijd 2 weken later is afgelopen,gaat onderling een ándere wedstrijd door tussen de 2 scholen.
Er komt veel haat,verdriet en pijn in voor,maar ook zeker liefde,nieuwe vriendschap en geluk.Gaat er uiteindelijk één school winnen en heeft dan een goede naam?En blijft en hevige conflicten hangen,of komen ze er uiteindelijk achter dat vriendschap een veel betere betekenis is dan winnen?
De rollen :
Dochter van de familie Totter ; Bezet door RvPersie(sorry *schaamschaam*)
1/5 dochters van de familie Bemel en 1 zoon ;
1 zoon van de familie Triffel ;
1 dochter van de familie Halfidus ;
Bedenk zelf nog maar een leuke rol(mag ook het tegenovergestelde van de leerlingen van Hogwarts zijn) ;
Dit moet ik weten :
Welke rol :
Naam :
Leeftijd(moet wel beetje het zelfde zijn als de "échte" leerlingen) :
Karakter(moet in een soort tekstje/verhaaltje zijn) :
Hobby's :
Favo schoolvak :
Minst leuke schoolvak :
Meest gebruikte spreuk :
Minst gebruikte spreuk :
Je patronus :
Wat voor soort toverstok je hebt :
Heeft een crush op(Ik zeg niet dat je door ook iets mee krijgt) :
Extra :
Naam voor de school :
Eventueel namen voor de afdelingen(ook 4) :
Owja en nog een foto! :
En welk 'evenbeeld' ben jij van de 'originele leerlingen?'
Niemand is dood,dus Carlo enzo komt er ook in,dus je mag daar ook een tegenovergestelde rol van bedenken,Bij de familie Bemel móet er een tweeling zijn dus je mag meedere rollen maken.En als je een rol wilt van één van de familie's moet je ongeveer wel de zelfde karakter-trekkingen hebben als de originele leerling(ik hoop dat je het nog snapt)
ik hoop dat jullie hem invullen(A)
xxx
[ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 12:28 ]
Listen to your heart and your dreams come true ~