Ik had gisteren de laatste 2 uur gym en ik voelde me al de hele dag vet beroerd omdat ik half dood ging door de hoofdpijn. Maar ik wou toch per se naar gym, want wij hebben 80% aanwezigheidsplicht en we hebben maar iets van 10 lessen in het jaar, waarvan ik er sowieso al één gemist heb. En ik zal er vast ook wel eens een keer echt niet kunnen zijn.
Dus ik kom daar aan, zeg tegen die man van: 'Ja meneer ik heb echt heel erg hoofdpijn, dus ik weet niet wat we gaan doen, maar ik doe rustig aan.'
Gingen we fucking touwtjespringen. Dreun dreun dreun aan je hoofd. Ik sprong 5 keer, toen begon alles te draaien en ik werd vet misselijk. Dus ik ging aan de kant zitten bij de mensen die 'geen zin hadden om te touwtjespringen' begint hij helemaal tegen mij te zeiken dat ik maar mee moest doen, etc. En tegen die mensen die er gewoon geen zin in hadden zei hij niks persoonlijks. Naaier ;__;
Daarna gingen we nog mathandbal doen, waar ik per se aan mee moest doen en ik dacht echt dat ik flauw ging vallen ofzo. Wat is dat voor mishandelaar die je dan gewoon mee laat doen
Great, en nu ben ik ziek.
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.