• Ik en mama waren gezellig met de hond lopen. En toen we terug kwamen waren de buren buiten met de kleinkinderen. Maar mijn hond is nogal gek op kinderen dus hij wilde op ze af. Maar we trokken hem mee naar binnen. Alleen een van die kinderen liep zomaar op hem af om hem te aaien. En mijn hond sprong dus tegen haar aan. -Kind was 2 en mijn hond is mega- Maar er was niets aan de hand. Mijn vader kwam naar buiten gestormd, en nam mijn hond mee. Hij ging hem naar het asiel brengen. Hij drijgt daar normaal wel vaker mee, maar dit keer ging hij echt naar de auto en de auto reed ook echt weg. De buurvrouw heeft hem geprobeerd te stoppen maar hij luisterde niet. Dus mama en ik helemaal overstuur. Als mijn vader zonder hond thuis zou komen werd hij het huis uitgetrapt door mama. Maar hij kwam thuis met hond. Dus de buurvrouw schreeuwde tegen hem. En ik moest heel hard huilen toen me hond weer veilig thuis was. Nu praten me ouders niet tegen elkaar. Ik ben echt helemaal kapot nu.

    -Ik moest even mijn verhaal kwijt-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    jemig. Daar zou ik me ook rot van schrikken Ö
    Gelukkig dat hij niet echt weg is (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zou me ook echt schrikken. Wel goed dat hij hem weer terug mee naar huis nam!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    No offence, maar ik had mijn pa dan echt voor gek verklaard. En dan niet 'leuk gek' maar 'gestoord gek'.


    your eyes are like stars in the night.

    Oeh, dat is een heftige reactie van je vader. ;o Misschien moet je nu gewoon blij zijn dat je je hond nog hebt, en niet meer nadenken over wat er is gebeurt. (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als je zo'n dingen vaak meemaakt, huil je er niet meer voor en raak je eraan gewend. -ervaring-
    Al is het wel rot voor je


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    oh,,zo zonder overleg? Dat vind ik niet zo lief...
    Maar wel goed dat je hem nog hebt (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Poseidon schreef:
    No offence, maar ik had mijn pa dan echt voor gek verklaard. En dan niet 'leuk gek' maar 'gestoord gek'.


    None but ourselves can free our minds.

    Dat is een serieus gestoorde reactie, man.
    Echt rot voor je...
    Ik hoop dat alles snel weer goed komt.(flower)


    effort never betrays you

    Wauw. Jouw vader lijkt op de mijne. Die roept ook continue dat onze hond een vies, smerig, harig rotbeest is die in het asiel thuishoort. Hij heeft hem zelfs een keer op marktplaats gezet, dus ik weet hoe je je voelt. Gelukkig hebben we hem zover gekregen hem er weer af te halen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen