Ik was gisteren uit geweest met een groep van 8 mensen hier ergens in de buurt omdat er bandjes moesten optreden.
Anyway, de muziek was vet chill en het was vet gezellig. Alleen om half 12 gingen 4 van die 8 mensen al weg en wij hadden echt zoiets van wtf je gaat toch niet nu al weg? Dus wij bleven daar gewoon nog tot half 2.
Maar goed, toen bleven ik en een vriendin samen met 2 jongens over -waarvan ik er eentje best leuk vond en maandag had ontmoet bij Pendulum-, en we gingen even weg uit die kroeg omdat we elkaar daar niet konden verstaan :') Dus wij gingen ergens in de gang op een tafel en een stoel zitten. En toen moest ik bij die leuke jongen op schoot komen zitten, en even later was ik met hem aan het zoenen en mijn vriendin met die andere gast hahaha (':
Anyway om half 2 werden we opgehaald, dus hun lopen mee naar buiten en wij gingen achter een auto nog even staan zoenen, terwijl mijn ma daar al stond. Ik dacht dat ze het niet zag.
Nou toen gingen we naar huis, kotste mijn vriendin mijn hele prullenbak onder, en werden we de volgende dag met een flinke kater wakker, maar het was het waard :')
Hoor je mijn moeder zo: 'Zijn ze ook al wakker?'
Ik: 'Huh wie?'
Moeder: 'Die jongens.'
Ik: 'Welke jongens?'
Moeder: 'Schat, ik ben niet blind.'
Oeps
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.