• Ik denk dat ik nu definitief vriendloos ben.
    Ik heb altijd van die momenten dat het heel goed met me gaat, en als er dan een dingetje gebeurt is alles voor mij weg. Net zoals nu.
    Ik zou na 4 weken eindelijk weer eens uitgaan. Ik ben nu bij mijn vader dus eindelijk geen gezeik over tijden en naar huis komen. Ik me in de steigers gezet, zodat ik meteen naar mijn beste vriend zou toe kunnen zodra hij thuis is, aangezien hij meestal een uur op me moet wachten.
    Nu zegt hij dus af omdat hij moe is. Terwijl hij vanmiddag nog alles behalve moe was.
    Maar nu voel ik me op een of andere manier beledigt en ik weet gewoonweg niet waarom.
    Daarbij heb ik het gevoel dat ik verder geen vrienden heb waarmee ik uit kan gaan.
    Ik bedoel., de ene daar wil ik gewoonweg niet mee, want als die dronken is word die ontzetten handtastelijk naar me toe. En daarbij kan die niet. De andere is er het type niet voor en de andere woont aan de andere kant van Nederland.
    En die twee daarvoor kan ik niet eens echte vrienden noemen.
    Daarom zeg ik. Ik voel me ontzettend vriendloos, en misschien daarom wel in de steek gelaten door die gozer die afzegt. Omdat ik dan helemaal het gevoel heb dat ik een nolifer zonder vrienden ben, die de helle dag maar een Betje naar school gaat, zich kapot werkt en verder een Betje achter de computer weg kwijnt.
    Daarbij smst hij nu ook nog of ik dan misschien deze avond naar hem toe kan komen. Maar dan denk ik. ‘’je was tog moe’’ en dan heb ik zowiets van ‘’zeg gewoon dat je geen zin heb weet je.’’ en daar kan ik gewoon niet tegen.
    En nu vind ik me zelf nog zieliger aangezien ik fucking zit te janken als een of andere kind waarvan het snoep is afgepakt.
    Ik voel me ziek, een klein kind en dom.

    Ik stel me aan ik weet het. Daarom haat ik mezelf af en toe zo.

    Sorry ik moest dit gewoon even kwijt., daarom zeg ik ook ‘’ik ben een nolifer die alleen maar een Betje achter de pc weg kwijnt.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 21:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nou, ik zal je een ding vertellen. Ik kwijn ook lekker weg achter de pc, en het valt ook wel mee hoeveel vrienden ik heb ,echte vrienden, en ik voel me soms ook wel eens zo naar een afwijzing!


    Everything is worse without music.

    Ik zou naar die vriend toe gaan. Hij is waarschijnlijk te moe om een hele avond uit te gaan, maar misschien kan hij wel praten, film kijken...
    En, iedereen voelt zich wel eens zo!
    Je mag me altijd PB'en, als het niet gaat (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou met een vriendin uitgaan, maar die kan dus niet omdat ze net een enkel blessure op heeft gelopen.. Nu ben ik iedereen dus aan het proberen mee te krijgen op stap, maar de een kan niet de ander laat niks van zich horen en de ander toont alles behalve medeleven..


    La credenza è una medicina contro il timore

    @Milim
    dat zeg die zelf ook, en ik geloof hem wel. maar ik heb er nu al geen zin meer in. ik keek er gewoon naar uit om even mijn zinnente verzetten. niet om bij hem op bed te zitten en het alleen maar over zijn vriendje te hebben, die ik vandaag nog gezien heb.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''