• Ja meestal als ik uitga hoef ik geen drank te kopen omdat ik het wel van mensen krijg, en nu zat ik daar eens over na te denken en nu ga ik dat vanavond eens omdraaien, ik heb met mezelf afgesproken dat ik met iedere jongen waarmee ik een tijdje praat een drankje aan ga bieden! :Y)

    Wie laat zich nou ook altijd trakteren, of ben ik nou echt de enige?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik koop zelf nooit wat omdat ik mijn geld daar niet aan wil uitgeven :'D En als ik met jongens praatte dan gaven zij me wel wat (A)


    -

    Genius schreef:
    Ik koop zelf nooit wat omdat ik mijn geld daar niet aan wil uitgeven :'D En als ik met jongens praatte dan gaven zij me wel wat (A)

    En dat ga ik dus maar eens omdraaien haha.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Goed idee :'D zullen ze wel wat raar opkijken denk ik, meestal betaald de jongen voor de meid.

    Nee hoor, ik laat me wel weer fanta aanbieden door Kayra ofzo XD


    Life is hard and then we die

    Ik betaal eigenlijk gewoon altijd zelf, of soms m'n vriendje. Ik weet wel dat ik er altijd véél te veel geld aan uit geef: in Berlijn 45 euro aan drank.. (a) op een avond.


    It's time to be happy again.

    Enkel overkomt het me gewoon. Vaak weiger ik ook, terwijl ze dat niet hoeven op te vatten als een afwijzing :$ Maar dan ben ik al beroerd.
    Vanavond blijf ik op de kruk zitten - lukt me niet.. ik ga er toch op staan - en dan zien we wel wat er gebeurd ;D

    Heb er weer zin in:D


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik geef nooit veel uit aan drinken tijdens uitgaan (drink geen alcohol) maar meestal haal ik gewoon voor mezelf :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik krijg het meestal aangeboden van jongens, en ik bedoel, als zij het aanbieden is er toch niets aan de hand? (': Als ik met vriendinnen ben dan trakteer ik wel eens.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Soulsavers schreef:
    Ik krijg het meestal aangeboden van jongens, en ik bedoel, als zij het aanbieden is er toch niets aan de hand? (': Als ik met vriendinnen ben dan trakteer ik wel eens.


    uiteindelijk valt het wel mee wat ik uitgeef aan uitgaan..


    Everything is worse without music.

    Dat noem ik pas emancipatie, goed zo!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..