• klik
    ... dat DBSK* internationaal zou gaan. Nou is het in dit geval JYJ en niet heel DBSK, omdat die zo goed als officiëel uit elkaar zijn -D:-. Inmiddels hebben ze met Kanye West, Rodney Jerkins (ook producer van MJ, Britney etc. (geweest)) en nog wat mensen gewerkt, wat best wel goed is voor een Aziatische artiest.


    *DBSK = Dong Bang Shin Ki = een Zuid-Koreaanse popgroep, bestaande uit 5 leden, die over de hele wereld miljoenen fans hebben. Na een heleboel rechtzaken over een, door de fans genoemd, 'slavencontract' heeft de groep een pauze ingelast. Waarschijnlijk is dit niet meer tijdelijk...
    *JYJ = JaeJoong, YooChun en Junsu, drie leden uit het -voormalige- DBSK

    - misschien boeit dit jullie allemaal niet heel erg, maar ik ben stiekem best trots xd En racistisch doen heeft geen nut.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 13:40 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik word chagrijnig van Japanse muziek, of chinees of koreaans of alles wat ik niet kan verrstaan. So :'D


    s[he] be[lie]ve[d]

    Meth schreef:
    Ik word chagrijnig van Japanse muziek, of chinees of koreaans of alles wat ik niet kan verrstaan. So :'D

    het is engels.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    xSHINee schreef:
    (...)
    het is engels.

    Like I said, ik interesseer me er niet in :'D Dus dan weet ik niet of een of andere Dong Bang nogwat engels of Koreaans zingt. Get it?


    s[he] be[lie]ve[d]

    Leuk voor ze :D

    Meth schreef:
    Ik word chagrijnig van Japanse muziek, of chinees of koreaans of alles wat ik niet kan verrstaan. So :'D

    Ik word ook best sjaggo van Japanse/Koreaanse muziek, lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat nog erger is, The Friday night boys zijn uit elkaar. Die waren echt leuk met hun muziek -cries-


    SLOAN.

    Ik denk dat ik mijzelf vannacht maar in slaap ga huilen dan..
    sorry kutopmerking.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Uhm wat goed van ze :'D


    -

    Ik wil liever dat Taeyang nou es naar Europa gaat, hij is al best goed bezig.
    Heb niks met DBSK


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mmm, ik snap de helft er maar van, maar als je trots bent is het beter toch. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Meth schreef:
    (...)
    Like I said, ik interesseer me er niet in :'D Dus dan weet ik niet of een of andere Dong Bang nogwat engels of Koreaans zingt. Get it?

    waarom zet je hier dan zo reactie neer?
    het komt namelijk bot over ;)
    Er zijn nou ook gewoon mensen die WEL van Koreans muziek houden (:

    OT: En nu maar hopen dat ze naar NL komen!:9~
    ( how grapje ik dacht aan Suju xD! sorry, maar alsnog vet tof :D)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 17:56 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Come to us. _O_


    All this dampness is damp.

    ik hou ook van koreaanse muziek :Z
    Bigbang<3.
    SHINee beetje : )


    They fell in love, didn't they?

    LeeJinki schreef:
    (...)
    waarom zet je hier dan zo reactie neer?
    het komt namelijk bot over ;)
    Er zijn nou ook gewoon mensen die WEL van Koreans muziek houden (:

    OT: En nu maar hopen dat ze naar NL komen!:9~
    ( how grapje ik dacht aan Suju xD! sorry, maar alsnog vet tof :D)

    Ik vraag me af hoe vaak ik het nog moet zeggen, topics zijn er om je mening te geven over het topic. Wel, als zij niet tegen kritiek of ''botte'' reacties kan, dan moet ze maar geen topics openen anders loopt het niet goed met d'r af.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Meth schreef:
    (...)
    Ik vraag me af hoe vaak ik het nog moet zeggen, topics zijn er om je mening te geven over het topic. Wel, als zij niet tegen kritiek of ''botte'' reacties kan, dan moet ze maar geen topics openen anders loopt het niet goed met d'r af.


    het is wel een beetje onzinnig om op een topic te gaan reageren wat je toch niks boeit (:


    I solemny swear i am up to no good