• Jaja. De leerlingen van het Oldulpus zijn het zat! Vele uren tot het 10e uur en veel tussen uren! Bijna heel die school spijbelde vandaag! Tijdens school liepen ze met zn allen weg! Op naar Theresia! Met nog meer mensen, een hele menigte van scholieren bestormde ze mijn school! Ik was net aan het einde van de coupertest met het 7de rondje. Ineens zie ik iedereen voorbij lopen al die mensen. Ik wil weten wat er is. Uitgeput race ik naar de finish om vervolgend dankzij hun mijn 7e rondje nét af te kunnen maken. Krijg ik dit te horen.
    "Odulphus en Theresia protesteren tegen langer school!" Ik wist hoe erg hun roosters zijn. En ik als brugklasser met 35 uur. Was het volledig met ze eens! Wij wouden we mee maar de gymleraar hield ons tegen! Wij bleven kijken. Een hele menigte stond bij de hoofdingang te schreeuwen! Sommige waren stiekem in de menigte gekropen en gingen mee. Toen ze teleurgestelt weg liepen omdat zop weinig mensen mee gingen zagen ze ons bij de hekken hun toejuigen! Hun waren erg blij dat we ze steune en schreeuwde blij "Klimmen! Klimmen!" Echt zo cuwl dat dat was. Ze gingen door naar andere scholen.
    En 3 waren naar het hek gegaan en klommen er over. Daarna rende ze er achter aan.

    Respect voor al die mensen!

    Xx

    En wat gebeurde er verder? :'D


    -

    Jij had toch 27 uur school? Dat zei je op de chat dacht ik.


    I live for the applause, you will die for it.

    Genius schreef:
    En wat gebeurde er verder? :'D

    Dunno ze zijn verder gelopen naar andere scholen. Kweet niet wat ze gingen doen! Maar ik denk dat ze morgen weer op de stoep staan!

    Sorry, maar 35 uur is niet bepaald veel. Ik had school toen met de 1040-norm en dat was pas erg. Heel lang les en nooit eens uitval en steeds invallers om de dag zo lang moelijk te houden. Protesteren had geen nut, want de politie wilde bijna komen.
    En wij hebben soms het 11e uur en dat is pas een killing


    Today will be Girl's Day party with you~

    Kikkeli schreef:
    Jij had toch 27 uur school? Dat zei je op de chat dacht ik.

    Ik? Ohh nee dat zei Charissa -Jaloers-

    Dat lijkt mij zo stoer!


    "Ignite, my love. Ignite."

    tilburg is dichtbij...
    ik woon in rijen. en zit op het frencken in oosterhout.
    en het beatrix? staakten die ook?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Diaphanous schreef:
    tilburg is dichtbij...
    ik woon in rijen. en zit op het frencken in oosterhout.
    en het beatrix? staakten die ook?

    Nou het zijn wel vooral de HAVO/VWO scholen die staken. Hun rooster is het ergst van allenmaal. -Mijne dus ook =.=-
    Ik weet het niet. Maar als ze het goed doen zal het Beatrix ook wel mee doen./

    [ bericht aangepast op 14 okt 2010 - 16:59 ]

    ShinObsessed schreef:
    (...)
    Nou het zijn wel enkel de HAVO/VWO scholen die staken. Hun rooster is het ergst van allenmaal. -Mijne dus ook =.=-


    een vriendin van mij zit op het theresia, ik ga het eens vragen...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    dat hadden ze bij mij ook gedaan alleen dan alle scholen in mijn regio dus arnhem,nijmegen,elst,huissen en nog een paar.

    in huissen gingen ze met eieren gooien en wc papier en al die zooi_O_
    geniaal

    btw dat had ook iets met uren te maken ofzo


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Diaphanous schreef:
    (...)

    een vriendin van mij zit op het theresia, ik ga het eens vragen...

    Oeh oeh, kun je dan vragen of zij een brugklasser met de naam Jaimy kent? En een meisje 2e jaars dat Pam heet?

    Gosh, wat ben ik blij met mijn school dan. Mijn langste dag is van 9 uur tot kwart over 3 en op donderdag ben ik standaard half 12 al vrij. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ShinObsessed schreef:
    (...)
    Oeh oeh, kun je dan vragen of zij een brugklasser met de naam Jaimy kent? En een meisje 2e jaars dat Pam heet?


    ik zal het zaterdag vragen, ze zit bij mij op hockey, vandaar.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik hoorde het van een meisje die in Tilburg op school zit, ik zit zelf op Mill-Hill als je dat kent. Ligt in Goirle (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha. Had ik ook in Zoetermeer.
    Was in de eerste, al drie jaar geleden. Over die 1040 lesuren. Het Alfrink, Picasso, ONC en Erasmus gingen staken.
    Ik ging meee :'D
    Was echt grappig.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?