• Hoi
    Voor Tekenen moet ik 5 (bewegende)mensen tekenen. Maar ik kan geen mensen tekenen. En al helemaal geen kleine mensen tekenen,maar ze moeten klein zijn anders worden mijn schilderijen te klein.

Heeft iemand misschien tips? Of goede duidelijk afbeeldingen die ik na kan tekenen?

Dank je

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Gebruik zo'n houten tekenpop (: Ik heb zelf eentje, maar je kan ook eentje uitprinten en dan eerst die natekenen en dan pas de verdere details tekenen.

"I shut my eyes in order to see.'

Dat moesten wij ook. Ik zou zo'n houten pop gebruiken inderdaad. En zoek anders plaatjes van sportende mensen.

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Je moet het begin (de beweging) vooral in rondjes tekenen. En dan later de details toevoegen.

SLOAN.

Slime schreef:
    Gebruik zo'n houten tekenpop (: Ik heb zelf eentje, maar je kan ook eentje uitprinten en dan eerst die natekenen en dan pas de verdere details tekenen.

zo een hebben wij ook. gwn gebruiken.

"The farther backward you can look, the farther forward you will see."

In sommige boeken van Christopher Hart is het wel heel duidelijk uitgelegd hoe je de beweging het beste kan laten overkomen, en hoe je gebruik kan maken van perspectief in de beweging. Verder is zo'n houten pop heel handig. (krul)

Orders say shoot, you pull the trigger?

Ik heb een afbeelding met een silhouet van een man,maar nog steeds lukt het niet.

Waar kan ik zo'n tekenpop kopen? Ze zijn wel handig en dan kan ik oefen,ik moet namelijk nog veel mensen gaan tekenen ben ik bang.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Hobbywinkel? :x Ik heb 'm gekregen, dus ik weet niet waar die precies vandaan komt.

"I shut my eyes in order to see.'

Click eens.:Y)

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

Die houten tekenpop die wij thuis hebben, komt van de IKEA. *bigsmile*

It ain't broke, so don't fix it.

teken een soort skelet (strepen voor botten, rondjes bij gewrichten, en ovaal bij borstkas, heupen, hoofd en voeten) en teken daar dan eerst het lichaam omheen, begin daarna pas met kleren enzo. Het is ook heel handig om de beweging zelf te maken of iemand anders dat te laten doen.

Alis volat propriis

tja, dat kun je niet zomaar in één keer helemaal goed leren. oefening. Het is meer dan alleen op een mens laten lijken, verhoudingen, schaduwen en de vorm komen ook te pas. Weten waar sommige botten 'zichtbaar' zijn, de spieren enzo.

Maar ja, zo'n tekenpop is héél handig. De Xenos heeft er wel een. En anders kijk voor tutorials op DeviantArt. Ik wil je graag helpen als je iets af hebt.

I live for the applause, you will die for it.

ik kan ook niet tekenen(cat)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

nope sorry

Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

Synyster schreef:
    Dat moesten wij ook. Ik zou zo'n houten pop gebruiken inderdaad. En zoek anders plaatjes van sportende mensen.

Volgens mij zijn bij ons op school alle opdrachten het zelfde.. ik moest dit ook..

Everything is worse without music.