Er was gister iets gebeurd -dat vertel ik zo- en toen ben ik in bed gaan nadenken. Ik wilde dus iets kwijt omdat ik me niet zo goed voelde. Terwijl ik op mijn msn keek, zag ik dat er gewoon niemand was tegen wie ik het kon vertellen. Terwijl wel zowat al mijn vrienden online waren. Ik smste iemand, maar die smste pas een paar uur later terug en nu heb ik nogsteeds niets x_x Ik vertelde het tegen iemand op msn. Eerst praatte ze wel terug, later zei ze niets meer en een uur later begon ze ineens over iets anders... En ik wilde haar er toen niet meer mee lastig vallen, net als de anderen. De meesten begrijpen het niet of hebben hun eigen problemen.
En toen kwam ik erachter dat ik na anderhalf jaar nog steeds geen echte vrienden heb gemaakt. Ze zijn me natuurlijk wel dierbaar en ik wil ze niet kwijt, maar verder ook niets... Dat moest ik even kwijt.
Ik weet het, natuurlijk moet ik blij zijn met vrienden, die me uitnodigen voor leuke dingen en soms vaak dingen afzeggen. Ik heb ze tenminste, denken jullie. Daarvoor had ik ook maar 1 vriendin, omdat ik er niet meer mocht. Maar toch wil ik erover zeuren.
Your make-up is terrible