• *= naam veranderdt.

    Ik ga al een paar jaar naar judokamp toe en daar ontmoet ik ook best veel mensen. Ook Nikki*, Lisa*, Felicia* en Noah*.
    Maar plotseling kregen Felicia* en Nikki* ruzie. En Noah* koos de kant van Nikki* omdat dat haar zus is. Alleen Lisa* die stond er midden in. Maar uiteindelijk heeft ze zeg maar de kant van Noah* en Nikki* gekozen. Alleen Nikki* en Noah* die zijn heel erg raar. En daardoor is Lisa* van een braaf meisje plotseling heel erg nep geworden. Ze heeft nu allemaal Fake foto's op hyves staan enzo.
    Dat vind ik best dom want ik mis de oude Lisa* met wie je nog kon lachen.

    sorry voor die zeik topic maar ik moest het ergens kwijt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iedereen verandert. I guess. Dat ligt niet alleen aan de mensen waarmee je omgaat. Ik heb ook zat commentaar over me heen gehad omdat ik te veel veranderde, maar als diegene zich daar beter bij voelt..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Iedereen verandert. I guess. Dat ligt niet alleen aan de mensen waarmee je omgaat. Ik heb ook zat commentaar over me heen gehad omdat ik te veel veranderde, maar als diegene zich daar beter bij voelt..


    maar ik vind het best wel zielig dat ze nu fake ga zitten doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Inderdaad. Iedereen veranderd, soms omdat je, je beter voelt op die manier. Of omdat je anders wil worden gezien misschien omdat je word afgezeikt en onzeker bent. Maar grotendeels ligt het ook wel aan de mensen met wie je omgaat.


    Everything is worse without music.

    Ik snap het niet. Sorry. :x


    Hope goes lost but never dies.

    OHMYMESSI schreef:
    Ik snap het niet. Sorry. :x


    Life is a beautiful struggle

    Aan jou de keuze om ze dan los te laten of niet. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.