Al zo vaak dat ik me er eigenlijk niet meer zo'n druk in maak.
Iets waar ik me wel heel erg boos om heb gemaakt was dat iemand míjn verhaal had gekopieerd en haar naam er onder had gezet. En één van d'r vriendinnen beweerde dat ík het verhaal had gepikt van haar. Dat heb ik toch wel gemeld hoor, daar kon ik echt niet tegen. Nog steeds niet trouwens.
[ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 19:45 ]
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
Ik heb wel eens gezien dat iemand zo iets als ik had, ik vind het niet belangrijk. Ik pik ook wel eens iemands idee, als ik denk, dat zou ik anders willen.(Die verhalen zet ik sowieso niet online, dat is niet eerlijk...)
Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.
jha al redelijk vaak., er was zelf iemand die aan me vroeg of ze me idee mocht pikken hoe kom je erbij om da ubberhaupt te doen. orignaliteit heet dat ;o
OHMYKAULITZ schreef:
Euh ja,, iemand die gewoon mijn quiz kopieert en het dan gewoon met een ander onderwerpt doet --'
Dat is lame -.-
Of op een topic nét hetzelfde schrijven in hun reactie, maar dan met een ander lettertype, en dan duizend keer gequote word. Oh dat vind ik stom. (':
I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
Tragically schreef:
Al zo vaak dat ik me er eigenlijk niet meer zo'n druk in maak.
Iets waar ik me wel heel erg boos om heb gemaakt was dat iemand míjn verhaal had gekopieerd en haar naam er onder had gezet. En één van d'r vriendinnen beweerde dat ík het verhaal had gepikt van haar. Dat heb ik toch wel gemeld hoor, daar kon ik echt niet tegen. Nog steeds niet trouwens.
Heb ik ook gehad, alleen had ze het op een andere site gezet niet op Q -.-'
Hier op Q niet nee, op hyves had ik het altijd heel erg. Vooral met achtergronden en lettertypen. daar kwamen mijn vriendinnen altijd achter. of dat ze teksten pikken die je zelf hebt bedacht, die echt uit je hart komen. echt heel vervelend.