• Ik staar door het raam naar buiten, denk na over alles wat er gebeurd is. En wat was er allemaal gebeurd.. Een zachte zucht rolt over mijn lippen, langs me worden smakkende geluidjes gemaakt en met een warme en liefdevolle glimlach draai ik me naar haar toe. Een kleine, volmaakte, beeldschone baby ligt heerlijk in de wandelwagen te slapen. Langzaam streel ik met mijn vinger over haar wangetje, ze tuit haar lipjes even maar slaapt rustig verder. De bus stopt even, mensen stappen uit en de bus word steeds leger maar ik moet nog even blijven zitten, mijn halte is de eindhalte. Weer kijk ik naar buiten... Mijn leven was drastisch verandert, de toekomstplannen die ik had die golden nu niet meer. Anderhalve maand geleden was ik moeder geworden. Ja je leest het goed.. Op 20 jarige leeftijd was ik moeder geworden, opzich niks mis mee toch? In mijn geval was het alleen niet zo heel makkelijk.. Ik had geen contact met de vader, we hadden een One-Night stand gehad en vanuit daaruit is mijn knappe dochter ontstaan. Met een klein glimlachje richt ik me weer tot in de wandelwagen. Ze lag nog steeds, helemaal voldaan, te slapen. Dingen waren niet meer zoals ze bijna 11 maanden geleden waren..

Welkom in mijn leven.. Ik ben Katie Spijkers, 20 jaar, geboren in Nederland. Sinds 3 jaar woon ik bij mijn tante, haar man en mijn neef in Duitsland. Ik ben klaar met school en werk in een klein bloemen boetiekje. Ik heb veel moeite moeten doen om hier te wennen maar het is me gelukkig meegevallen. Totdat ik een One-night stand had met mijn Neef's beste vriend maar tevens ook een beroemd iemand. Wat daarna gebeurde had niemand, en ik helemaal niet, verwacht. Ik raakte in verwachting...

http://www.quizlet.nl/stories/31807/2-pieces-one-person/

Let me know What uu Think ;)

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Aaahh, zie dat ik de topicnaam verkeerd heb gedaan..

Moest zijn 2 Pieces, One Person...

Is er een mod die dat voor mij kan en wil veranderen?

Thankuu!!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'