• Ik heb jullie hulp nodig.

    Mijn Ins toets van de laptop ligt er bijna af, aan 1 kant zit die vast maar je kunt dus zien dat die eraf gaat. Hoe krijg ik hem er weer op voordat me ma thuis komt en ik op me donder krijg.

    Hoe moet dit? Is die knop belangrijk?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 16:22 ]

    Bij mijn laptop is er ook een letter af. Ik krijg hem ook niet terug dus hem er maar helemaal afgehaald ;D


    your eyes are like stars in the night.

    k heb geen idee ,
    tot dan van afblijven :Y)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Lang leve de plakband! :Y)
    Nee, oké, sorry, ik heb geen flauw idee. Ik maak altijd dingen alleen maar meer kapot als ik ze probeer te maken. :x


    wth.

    Media Markt(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kan je m er niet gewoon op klikken? Bij de meeste toetsenborden kan je de toetsjes er gewoon af halen en er weer op klikken


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Geen idee. Misschien opnieuw vastduwen? Niet boos op mij worden als hij dan helemaal dood is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Toxxxic schreef:
    Kan je m er niet gewoon op klikken? Bij de meeste toetsenborden kan je de toetsjes er gewoon af halen en er weer op klikken


    Dat kan maar er is een stukje kapot :S

    Hij zit er nu gewoon op maar hij zit echt helemaal los

    De toets er af halen en dan er in klikken weer,
    dus recht erboven houden en dan naar beneden drukken. maakt niet uit als je dan heel veel letters krijgt, open gewoon word en verwijder dan weer alle letters die je gemaakt hebt, weer (:

    Je moet hem er dan gewoon in laten klikken.


    Bieberfeverrr <33333!

    DaKrulliCode schreef:
    De toets er af halen en dan er in klikken weer,
    dus recht erboven houden en dan naar beneden drukken. maakt niet uit als je dan heel veel letters krijgt, open gewoon word en verwijder dan weer alle letters die je gemaakt hebt, weer (:


    Heb ik geprobeerd maar hij wil er dus wel in (1 van die pootjes is kapot, dus die dingen klikken dus niet in elkaar.) dus hij zit er nu los in.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 16:42 ]

    Vouw een plakbandje dubbel en doe m onder de toets, plak 'm weer op de onderkant waar 'ie hoort et voíla. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb geen idee x


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Hij zit er weer op zodat hij er niet af valt.

    > slotje op verzoek


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.