• Ik heb een neef van bijna 20 jaar oud en voordat hij met zo'n grietje nam had hij een goede baan enz. Nu heeft hij dus met een grietje van bijna 16 jaar oud. Ze heeft hem gehersenspoeld en volgens mijn oma(van haar heb ik alles) wilt de moeder van dat grietje dat hij bij hun gaat wonen. Mijn neef leert niet meer, hij is bijna ontslagen en heeft niet meer een eigen leven. Mijn tante en oom zijn naar zijn baas gegaan en hebben gevraagd voor nog een kans en de baas wilde hem nog een kans geven.
    Mijn nicht zit er ook mee, want zij mag dat kind niet(ze kent haar via school). Ze heeft al aan hem gevraagd waar hij mee bezig is. Toen mijn tante voor het laatst bij mijn oma was moest ze huilen enz. Als mijn neef wegloopt wilt mijn familie niks meer met hem te maken hebben. Mijn oma beweert dat als dat grietje zwanger van hem wordt dat hij dan zijn hele leven heeft verknald. En ik denk dat hij dan depressief wordt. Hij heeft alles al verknald. Hij was eerst altijd aardig, maar nu...
    Het erge is, is dat ik bang ben dat alles zich herhaalt. Mijn andere tante kreeg een man en liet daarna nooit meer iets van haar horen(ik heb haar dus nooit gekend).

    niemand?

    Ooh dat is zó erg!:O

    Misschien moeten jullie is echt goed met je neef gaan praten. Alleen je familie en je neef. En hem duidelijk maken dat hij niet goed bezig is en dat als hij wegloopt uit de familie dat ze dat echt niets met hem te maken willen hebben.

    Ik wens jou en je familie echt heel veel sterkte en als er iets is kan je bij mij terecht :')

    xx


    bla bla bla

    Het is niet echt slim wat je neef doet waarom zou hij zijn leven verknallen voor een meisje terwijl hij een goede baan enzo kan krijgen? Als je bang bent dat je hem kwijtraakt zeg dat tegen hem!!! Dan weet hij dat ook
    Nou heel veel sterkte! Voor jou en je familie en je neef!!!

    Nouw je neef verknalt zyn leven echt goed!!
    Als je bang bent om heb kwyt te geraken zeg het hem dan!!Heel veel sterkte voor jullie!!!xxx