Ik heb het niet echt op discotheken. Ik denk dat de kroeg gewoon wat meer voor mij is.
Niet dat ik het meegemaakt heb... maar nou ja. De discotheek vond ik in ieder geval niets.
Ik mag nog niet uit naar discotheken, damnit! Maar zodra ik oud genoeg ben, ga ik lossss! Haha, volgens mij ben ik een van de weinigen die niet zo dol is op kroegen. (':
TheDawson schreef:
Ik mag nog niet uit naar discotheken, damnit! Maar zodra ik oud genoeg ben, ga ik lossss! Haha, volgens mij ben ik een van de weinigen die niet zo dol is op kroegen. (':
Troost je, ik heb ook niet zo voor café's.
Geef mij dan maar een leuke tentfuif. (:
Als ik maar kan dansen en niet bij die figuren ben die alleen maar muurbloempje willen spelen. Dan kan ik net zo goed thuis blijven en geld besparen.
Ik ga in Enschede geregeld naar een zaaltje waar ze wel leuke muziek hebben. Daar wordt werkelijk van alles gedraaid, ook wat ik leuk vind en niet van die domme monotone (dat vind ik) clubmuziek -.-
TheDawson schreef:
Ik vind het ook niks. Ik wil niet uitgaan om alleen te drinken, ik wil ook daadwerkelijk kunnen dansen en lol hebben. Uren dom in een kroeg zitten is niet mijn ding.