• .. Nigel (de Jong) ligt uit het Nederlands Elftal! O_O

    Bondscoach van het Nederlands elftal Bert van Marwijk heeft Nigel de Jong per direct uit de selectie gehaald voor de EK-kwalificatieduels met Moldavië (8 oktober) en Zweden (12 oktober). De aanleiding is de zware overtreding die hij op Hatem Ben Arfa van Newcastle United beging.

    Ben Arfa liep zondagmiddag een paar minuten in de wedstrijd een dubbele beenbreuk op. De Fransman brak zijn linker scheen- en kuitbeen. Hij wordt vandaag geopereerd en zal daarna maandenlang moeten revalideren.

    Van Marwijk deelde heeft de middenvelder van Manchester City dat maandag in een persoonlijk gesprek verteld.

    "Ik heb het de spelersgroep zojuist verteld," aldus de bondscoach. "Ik heb hen gezegd dat ik geen andere mogelijkheid zag. Binnen afzienbare tijd zal ik nog eens met Nigel gaan praten."

    De bondscoach zegt dat hij zich nu volledig met de staf en de spelersgroep wilt concentreren op de komende twee belangrijke kwalificatiewedstrijden.

    bron

    Tsja, die zat er aan te komen.. maar.. jeez. O_O


    ars moriendi

    Tja logish...

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 17:45 ]


    My heart is yours and so am I

    Vindt het wel terecht na deze overtreding en de 'karateschop' op het WK.
    Nigel was gewaarschuwd door van Marwijk dat als hij nog een zware overtreding zou maken eruit lag.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Misschien moet Nigel bokser wordne (A)


    SLOAN.

    Stijltang schreef:
    Misschien moet Nigel bokser wordne (A)

    Nee, karateka (krul)


    ars moriendi