• me ouders doen altijd boodschappe bij de C1000 en vandaag kregen we er een zilvere dungan bij.. dus ik dacht naja wat moet ik ermee. zet ik hem op marktplaats.. kijk ik net is er al 3x bod xd
    2 euro
    2.50
    2.75
    lol xD voor een dungan xD


    My heart is yours and so am I

    Hahahah lol, ik heb de mijne allemaal weggeflikkerd, misschien had ik daar even mee moeten wachten. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    HAHAHA, wat een no-lifers.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat is dat? :S


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    okée, ik snap niet dat mensen daar geld aan uitgeven??


    Even a white rose has a black shadow.

    Hingucker schreef:
    Wat is dat? :S


    Ja, en wil iemand uitleggen waarom het in sommige winkels wel en in andere niet mag (ik was een levenloos, en keek naar het jeugdjournaal /of hoe dat ook heet/)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hingucker schreef:
    Wat is dat? :S

    Dat wou ik ook vragen :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Die kleine kinderen zijn vet irritant. Staan ze altijd voor de deur en vragen ze iedereen of ze Dungans hebben.
    Ik ben niet kindvriendelijk, dus ze kunnen beter ergens anders gaan staan (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Omg, wat een zielige mensen :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Haha, levenloos :'D

    Hahaha ik kijk nu net weer en er zijn weer 3 bods xD 5euro 5.50 & 6.25 hahaha xD


    My heart is yours and so am I

    Blessed schreef:
    (...)

    Ja, en wil iemand uitleggen waarom het in sommige winkels wel en in andere niet mag (ik was een levenloos, en keek naar het jeugdjournaal /of hoe dat ook heet/)

    Dat zijn muntjes die je krijg bij c100. Je kan er een soort van steen papier schaar mee doen.
    Sommige winkels geven ze niet omdat de plaatjes die er op staan duivels zouden zijn volgens de Christenen daar. Die mensen moeten gewoon weer wat te zeuren hebben(sorry niet kwaad bedoelt maar ik vind het echt belachelijk)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    TomCity schreef:
    Hahaha ik kijk nu net weer en er zijn weer 3 bods xD 5euro 5.50 & 6.25 hahaha xD
    aaah, dat is geldverspilling man ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    mag ik die link?


    it's so empty living behind these castle walls

    WTF.
    Waarom zou je daar geld aan gaan uitgeven?
    Ze zouden nie teens verkocht mer mogen worden want het zou iets tegen het geloof zijn ofzo iets.


    Food.

    DELICI0US schreef:
    mag ik die link?
    klik


    My heart is yours and so am I