• Hallo lieve hertjes,

    Ik ben op zoek naar een goede webhost om relatief goedkoop mijn eigen website te kunnen bouwen, met mogelijkheden voor men om ook lid te worden. Het liefst ook met de mogelijkheid om zelf alles op te bouwen daaromheen, dus geen freewebs of blogger gebeuren ...
    Wie heeft er enig idee waar ik terecht kan voor zoiets?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Webs.com


    Olive

    Ingle schreef:
    Webs.com


    Nee, ik wil het professioneel aanpakken. Daarom zoals gezegd geen freewebs e.d.
    Daar kun je vaak ook wel betaalde abonnementen nemen, maar ik wil iets echt professioneels opbouwen omdat mijn portfolio e.d. er ook op zullen komen te staan.
    Het moet dus echt een goede host zijn.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Nee, ik wil het professioneel aanpakken. Daarom zoals gezegd geen freewebs e.d.
    Daar kun je vaak ook wel betaalde abonnementen nemen, maar ik wil iets echt professioneels opbouwen omdat mijn portfolio e.d. er ook op zullen komen te staan.
    Het moet dus echt een goede host zijn.


    Hmm, okeej. Wordpress kun je iets proffesioneels mee maken, het is wel moeilijk zeggen ze. En ik ken een host waarmee je op internet kon zetten, alleen ben ik het vergeten. Gaatzoeken.


    Olive

    Ingle schreef:
    (...)

    Hmm, okeej. Wordpress kun je iets proffesioneels mee maken, het is wel moeilijk zeggen ze. En ik ken een host waarmee je op internet kon zetten, alleen ben ik het vergeten. Gaatzoeken.


    Wordpress is niet moeilijk, maar daar kun je een blog mee installeren op je website. De site zelf moet er dan al zijn ... en laat ik die nou net eerst nodig hebben. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Wordpress is niet moeilijk, maar daar kun je een blog mee installeren op je website. De site zelf moet er dan al zijn ... en laat ik die nou net eerst nodig hebben. :P


    Oh, oeps -dom-(krul)


    Olive

    Google ftw? ;D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik voelde me aangesproken dus klikte maar, maar eigenlijk geen idee wnat daar was ik zelf ook al naar op zoek :Y)

    Poseidon schreef:
    Google ftw? ;D


    Ik zoek al een aardige tijd, maar het meeste is nogal onduidelijk. Daarbij, als iemand hier toevallig ook een bepaalde goede host gebruikt of iemand kent die dat doet dan kan ik diegene ook vragen over ervaringen, iets waar google minder snel antwoord op geeft. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    antagonist.nl. betrouwbaar maar kost wel 28 euri per jaar. Ik heb 't nodig voor school, vandaar dat ik 't heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    antagonist.nl. betrouwbaar maar kost wel 28 euri per jaar. Ik heb 't nodig voor school, vandaar dat ik 't heb.


    Dat vind ik niet veel hoor. (:
    Lijkt me wel wat, ik ga even kijken of dat misschien wat kan worden.
    Dankje. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell