• ... met mooi Emo eronder.
    Weet je ook weer eens wat ze over jou denk in de klas. Stom ***mens.

    Iemand enig idee hoe ik hem eraf krijg?

    Ben wel een beetje pissig nu, want datzelfde mens heeft mijn vriendin er ook opgezet met 'wat een dikke moef' eronder...

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 20:38 ]


    Let the Night embrace you

    Geef de link is?


    Life is hard and then we die

    Ehm, ik denk dat het vrij weinig nut heeft om naar Facebook zelf te sturen dat je die foto eraf wilt hebben, dus dan kun je beter naar je mentor gaan denk ik :/


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat is dat voor stom kreng dan? =S Blokkeren op facebook, en gewoon die reactie 'verwijderen'


    ars moriendi

    Ik heb de link daarnet gekopieerd en naar een vriendin gestuurd, maar ze kon hem niet zien. Hoe stuur ik die dus? :X


    Let the Night embrace you

    Of staat die foto op háár profiel?
    In dat geval moet je er mee naar de mentor gaan. Want da's gewoon cyberpesten.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Of staat die foto op háár profiel?
    In dat geval moet je er mee naar de mentor gaan. Want da's gewoon cyberpesten.

    Ja, ze mocht tijdens LO niet meedoen en ging toen uit verveling maar foto's trekken.
    Maar wat kan m'n mentor er tegen doen? Ze gaat dat mens een preek geven en dan de volgende dag krijg ik dat mens nog erger op m'n kap. :XX


    Let the Night embrace you

    Laat ik zeggen, jij hebt ook facebook. Trek een foto van haar en betaal haar met gelijke munt terug ;3


    SLOAN.

    @Stijltang: Zij is 'populair'. Dan krijg ik iedereen dubbelendik terug op mijn kap. Dat ga ik echt niet doen. :x
    toch bedankt


    Let the Night embrace you

    Akuma schreef:
    (...)
    Ja, ze mocht tijdens LO niet meedoen en ging toen uit verveling maar foto's trekken.
    Maar wat kan m'n mentor er tegen doen? Ze gaat dat mens een preek geven en dan de volgende dag krijg ik dat mens nog erger op m'n kap. :XX

    Dat denk ik niet, want zo'n mentor is snel in staat om haar ouders te bellen.
    Ten eerste mag je GEEN fotos maken van andere mensen als je daar geen toestemming voor geeft. Dat is zelfs strafbaar.
    Ten tweede voel jij je hier kut door en staan er dingen op internet van jou die jij niet op internet wil hebben.
    En een mentor is er om je te helpen. Een berichtje naar facebook sturen heeft iig echt geen zin.


    ars moriendi

    Je kan naar de mentor als die niks doet dan ga je naar je afdelingshoofd. Mocht het gedoe erger worden, dan moet je helaas naar de politie


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik zou toch een mailtje sturen naar Facebook, gewoon voor het geval dat. En anders naar de politie stappen. Het is serieus een misdrijf als iemand anders foto's van jou plaatst zonder toestemming!


    It's time to be happy again.

    Je kunt er in principe mee naar de politie stappen.
    Maar geef die link is? Misschien kan ik het wel zien? -ik zit wel op facebook enzo-


    Life is hard and then we die

    First, wat een &%*^$ %$#(& is dat mens. Second, meld het bij Facebook, je mentor en je ouders (of iemand die je vertrouwd, als je geen goede band hebt met je ouders.)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Naar de politie gaan. Je kan ook eerst naar je mentor gaan, en dan ook vertellen dat je bang bent dat je terug gepakt word omdat je naar hem/haar bent gegaan.
    Als zij niet luisteren naar jou mentor, dan ga je naar de politie.

    Van mij werden ook eens foto's gemaakt, door dat soort klasgenoten. Ik vertelde het aan mijn mentor en hij ging met ze praten. Ik heb nog gezocht of deze foto's op hyves staan, maar ik heb ze niet kunnen vinden (misschien onzichtbaar voor een niet-vriend (ik dus)), of op een andere site...

    http://www.facebook.com/profile.php?id=1184597895#!/photo.php?pid=31783858&id=1184597895&ref=fbx_album

    Ik hoop dat jullie 'm kunnen zien dan.
    Als je verder bladert zie je nog een meisje op de bank zitten en op een andere foto datzelfde meisje staan. Dat is mijn vriendin en die foto's gaan er ook beter af... :l


    Let the Night embrace you