• Ja, ik krijg dus over een tijdje heel veel CD's!
    Met the Doors, Jimmy Hendrix enz. Misschien wel 70!
    Wie luistert er hier nog naar CD's?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik (krul)
    Heb gisteren nog The Poison van Bullet From My Valentine gekocht.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb nergens iets om ze in te stoppen :') Mijn vader heeft zijn oude radio -die ik eerst mocht hebben- weer teruggejat, en in de laptop kan ik hem niet stoppen omdat de zijkant eraf ligt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    OHMYJACKSON schreef:
    Ik (krul)
    Heb gisteren nog The Poison van Bullet From My Valentine gekocht.

    BFMV:9~:9~

    OT:
    Yep ik luister ook CD's. (:

    Ik luister het allerliefst naar CD's, gewoon voor de kwaliteit.
    Vinden mensen altijd raar...

    Maar ik heb er nog niet zo veel, want ik betaal ervoor.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik eigenlijk niet :'3

    Ik luister naar cd's. Het gevoel dat een nieuwe cd in mijn handen hebben en in mijn muziek speler steken mij geeft is onbeschrijflijk. Ik vind het ook leuk een een stapel cd's op mijn kast te zien liggen. Ik koop wel enkel cd's van mijn favorieten, de rest download ik (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Me. Ik zit er nu over na te denken om Lady GaGa - Fame Monster te gaan halen en Kamelot - Poetry For The Poisoned. Maar vooral van die laatste ben ik nog niet zeker, aangezien ik eerst nog wat meer van het album moet horen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik, en ik ben jarig over een paar weken en ik heb bijna enkel CD's op mijn lijstje staan. :3


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik. Ik koop nog redelijk vaak cd's. De meeste download ik wel eerst. Maar als ik het album echt leuk vind, dan koop ik hem daarna ook. Wel zo netjes.

    Ik. Het is betere kwaliteit (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik. Mijn Lucifer cd van SHINee <3
    Daar HOU ik van :9~

    Ik heb er of course wel meer. Maar mijn muziekstyle is een beetje veranderd, en om daar alle cds van te kopen... Moeten ze allemaal vanuit Korea en Japan overgescheept worden. De verzendkosten zijn evenveel als die cd zelf x___x Maar ik luister nog wel eens cds, maar stiekem wel meer op m'n ipod >.<

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 22:00 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    een hele tijd geleden dat ik cd's heb gekocht ofzo. of gedownload zelfs al. ik zet alles op mijn ipod, die ik in mijn box zet. die zijn heilig_O_


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb vanmiddag de nieuwste CD van Volbeat gekregen van mijn oom :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.