Ik had dus een topic gemaakt: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=74596
Over een jongen die ik dus heel leuk vind. Nou, ik heb een paar keer op het punt gestaan hoi te zeggen. Maar het wilde steeds niet lukken. Maar vandaag was er iets. Ik stond met mijn vriendinnen te kletsen. Toen er een klasgenoot (die niet spoort) bij ons kwam staan. Hij vraagt zo: Vind jij J leuk? (ik noem hem ff J) Ik zeg: Hoe weet jij dat? Vind je hem leuk? voreg klasgenoot. Ik: Gaat je niks gaan! Klasgenoot: Wil je een date met hem? Ik: Wil hij dat dan? Klasgenoot: Ja!
Dus die klasgenoot loop weg, naar J toe
Later kwam hij terug: J vind je stom en je bent zijn type niet! Ik snapte er helemaal niks meer van! Ik geloofde mijn klasgenoot niet. Toen ging die klasgenoot (Jee, klasgenoot wordt vervelend, ik noem hem N) weer naar J toe. Daar bleef hij 5 minuten. En toen kwam hij naar mij toe: J wil dat je naar hem toekomt. Ik: Waarom? N: Daarom!!! Ik: Waarom hij niet naar mij? N: Hij wil niet en durft niet. En toen ging de bel.
Wat moet ik doen? Ik durf niet naar hem toe! Ik heb geen zin in een afwijzing. Maar straks vind hij me ook leuk. Maar door N is het allemaal zo ingewikkeld. Wel, niet, wel niet Ik word er zo onzeker van
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.