• En zo lief is om mij even te helpen?
    Ik heb namelijk een vraag hier en ik snap er geen drol van. Ik heb het overal zitten zoeken, maar het staat gewoon nergens in mijn boek. De vraag luidt:

    A. Wat wordt onder een diffusieproces verstaan?
    B. Waarbij past het diffussieproces het best, bij extensivering of bij intensivering van de landbouw?
    C. Maak duidelijk dat landbouwkundige voorlichting en onderwijs onderdeel uitmaakt van het difussieproces.

    Iemand die één of meerdere van deze vragen weet? Want ik snap er dus helemaal niets van en als ik het niet afkrijg, geeft die vent me een 1. Dus als iemand me kan helpen, ben ik diegene eeuwig dankbaar. _O_

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 20:38 ]

    ik haat het en heb het daarom laten vallen :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Diffusie is toch bij Scheikunde/Biologie. Of ben ik dom?


    SLOAN.

    Wat is AK om te beginnen? -dom-


    Has no one told you she's not breathing?

    Lees de tekst die erbij staat? Meestal helpt dat wel 8D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Separate schreef:
    Wat is AK om te beginnen? -dom-


    Aardrijkskunde. (:

    @Stijltang: Ik heb geen idee, maar ik denk dat het wel iets met aardrijkskunde te maken heeft, anders zouden ze me er niet naar vragen, denk ik. (:

    Illuminati schreef:
    Lees de tekst die erbij staat? Meestal helpt dat wel 8D


    Al helemaal doorgelezen (meerdere keren), maar er is gewoon niets over te vinden.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Al helemaal doorgelezen (meerdere keren), maar er is gewoon niets over te vinden.

    Staat er ook niet achterin ofzo uitleg van begrippen enzo?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zoek op Google wat het is?

    Ik heb er nog nooit van gehoord :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het is érg lang geleden dat ik daar iets over heb gehad o_o Ik kan je niet helpen, I'm sorry.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Van mij wil je niet eens hulp als het om AK gaat. (:


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik ga het proberen te antwoorden, succes niet gegarandeerd.

    A. Wat wordt onder een diffusieproces verstaan?
    De langzame ontwikkeling van landen.
    B. Waarbij past het diffussieproces het best, bij extensivering of bij intensivering van de landbouw?
    Extensivering van de landbouw.
    C. Maak duidelijk dat landbouwkundige voorlichting en onderwijs onderdeel uitmaakt van het difussieproces.
    Hierdoor hebben mensen meer kennis bij wat ze doen, en ontwikkelen ze zich beter.

    Zoiets? (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Een diffusieproces, is het proces van innovaties die nieuw in een bedrijf worden gebracht.

    De laatste vraag weet ik niet helemaal. Het lijkt me, dat zonder die voorlichting en het onderwijs, niemand zal gaan voor innovaties, omdat ze niet weten wat te verwachten of hoe er mee te werken. Waardoor voorlichting en onderwijs dus noodzakelijk zijn in het proces.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 20:45 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    En volgens mij, wordt het vooral toegepast bij intensivering van de landbouw, omdat innovaties hierbij essentieel zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    @Smartiepants & Courtesan: Bedankt! Jullie zijn awesome, jullie hebben me zojuist serieus gered van een 1. _O_

    Graag gedaan, that's what I'm here for :Y)
    -nouja, niet echt natuurlijk, maar alsnog graag gedaan.-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.