Nou kijk. Er is dus een jongen die ik leuk vind, maar hij heeft een vriendin, is té leuk, is muzikant en daarnaast bijna achttien. En in de pauze zit ik stiekem (maar erg opvallend) naar hem te staren. nou, er zit dus nog een heel verhaal achter, maar dat is te veel om te vertellen. Het is dus zeg maar dit:
Ik wil NIET verliefd op hem worden, dat mag niet van mezelf, want dan ga ik mezelf alleen maar meer pijn doen. Dus ik kwam hem tegen bij de kluisjes. Ik liep net de kluisjesruimte binnen, en hij liep in de tegenovergestelde richting. En toen ik opkeek, dacht ik: oshitokut, ben ik snel naar mijn kluisje gelopen en heb ik mezelf vervloekt, en een aantal kluisjes verbouwd .
Toen, in de tweede pauze deed ik vrij onhandig en haalde ik een blikje cola uit de automaat. Ik ging op het trapje naast het podium zitten, met mijn gezicht naar de rest van de aula toe, dus ook naar hem. En toen kwam het. Ik opende het blikje, en bam, allemaal spetters in mijn gezicht en over mijn shirt. Daarna zet ik het blikje even neer, en als ik het weer wil oppakken stoot ik 'm om en gaat het allemaal over de trap. En ik pak m op, en dan schuimt het er allemaal uit.
Dus allemaal recht voor hem.
Best wel zielig.
Nou, dat was mijn gezeur. Om dit topic nuttig te houden: zijn jullie onhandig?
[ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 17:48 ]
make cake, not war