• Nou die naam zie ik juist bijna bij elke user en dan heb ik een vraag erover..is dit in de ''mode'' of hoe je het ook mag noemen? :']


    Je mpp moeder swaa

    ik was eerst :Y)
    Nee, het was een topic van 'ohmymessi?' die een idee had dat iedereen zijn naam zou veranderen in ohmy en dan hun crush, (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Zie dit topic (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ohmygaskarth schreef:
    ik was eerst :Y)
    Nee, het was een topic van 'ohmymessi?' die een idee had dat iedereen zijn naam zou veranderen in ohmy en dan hun crush, (':


    eigl heeft het wel wat
    Maar ik hou het bij officialbamf


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik ga ook meedoenxD


    Food.

    OfficialBamf schreef:
    (...)

    eigl heeft het wel wat
    Maar ik hou het bij officialbamf

    Ik weet het, daarom deed ik het ook een jaar ofzo geleden(nerd)
    Nope, ik ben niet meer van plan deze ooit te veranderen ;D
    maar ik vind de jouwe ook leuk ;D


    We're hiding behind skin that's too tough

    > Titel aangepast ivm hoofdletters.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omygaskarth is gewoon geweldig, want het is Alex Gaskarth, en wie is de geweldigste hotste zinger ever? Alex gaskarth :Y)


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Comely schreef:
    Omygaskarth is gewoon geweldig, want het is Alex Gaskarth, en wie is de geweldigste hotste zinger ever? Alex gaskarth :Y)

    Ik weet het :9~ Kom nou, ik ken niet 1 persoon die niet zou kwijlen bij het zien van zo iemand.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Ik weet het :9~ Kom nou, ik ken niet 1 persoon die niet zou kwijlen bij het zien van zo iemand.


    Mijn vriendin denken dat hij lelijk is.
    Pure onzin!

    Ontopic: Ik vind het wel leuk voor een maandje, maar hoop dat die hype snel over is.


    Olive

    Ingle schreef:
    (...)

    Mijn vriendin denken dat hij lelijk is.
    Pure onzin!

    Ontopic: Ik vind het wel leuk voor een maandje, maar hoop dat die hype snel over is.


    Jou vriendin is helemaal gestoord :Y) Hij is niet knap, maar hij heeft een uitstraling en hij is sexy. Knap en sexy is iets anders (': ik vind sexy beter ;x
    & ik hoop het ook, ik 'was' origineel, haha (': maar ik vind het idd wel leuk voor een maandje ofzo (':

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 23:06 ]


    We're hiding behind skin that's too tough