• Ik heb 3 oktober een wedstrijd dressuur bij de Manege. En ik ben zo bang dat het fout gaat, dat ik Moby - waar ik op rij - niet kan laten halthouden, en ik droomde zelfs dat het helemaal niet goed ging. En vlak voor het slapen zit ik ook al te piekeren. Arch. Iemand tips tegen zenuwachtig zijn? ;s


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    echt zo'n 1000x tegen jezelf zeggen: 'Het komt goed. En als het niet goed gaat, jammer dan. Ik heb gedaan wat ik kon'. Dat werkt bij mij altijd. x)


    It's time to be happy again.

    Ik had vannacht gedroomd dat ik mijn hand zou breken en nou ja, het is bijna waar. Ik heb m'n vingers gekneusd.. Oke sorry niet echt motiverend.. Eehm, ja tips tegen zenuwachtigheid? Om heel eerlijk te zijn, geen idee! Ik ben zelf ook altijd dood nerveus voor dingen (een toets, of soms voor m'n voetbalwedstrijden), je moet je er gewoon overheen zetten. Gewoon aan andere dingen denken.. Ofzo..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Prosecco schreef:
    echt zo'n 1000x tegen jezelf zeggen: 'Het komt goed. En als het niet goed gaat, jammer dan. Ik heb gedaan wat ik kon'. Dat werkt bij mij altijd. x)


    Ik zal er aan denken, dank je (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nee sorry, ik kan zelf m'n zenuwen ook nooit bedwingen. Het enige wat ik nu kan bedenken is wat afleiding zoeken.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gewoon je best doen, en vooral ook veel plezier maken.
    Het is toch niet zo héél belangrijk dat je wint? Als je maar lol hebt.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    dat heb ik dus ook bij wedstrijden van paardrijden
    vooral omdat ik helemaal alleen in de bak ben.
    maar je moet gewoon rustig tegen je pony praten want hij/zei voelt dat jij zenuwachtig ben dus zorg dat moby zich rustig voelt.
    en voor je de bak in gaat even heel diep zuchten.
    ik weet niet of jij moet groeten maar daarna zijn alle zenuwen weg(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Chamassa schreef:
    dat heb ik dus ook bij wedstrijden van paardrijden
    vooral omdat ik helemaal alleen in de bak ben.
    maar je moet gewoon rustig tegen je pony praten want hij/zei voelt dat jij zenuwachtig ben dus zorg dat moby zich rustig voelt.
    en voor je de bak in gaat even heel diep zuchten.
    ik weet niet of jij moet groeten maar daarna zijn alle zenuwen weg(A)


    Ja, daarom. Dat iedereen naar me kijkt, en ik ben alleen. En ik moet inderdaad groeten.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Arsenal schreef:
    (...)

    Ja, daarom. Dat iedereen naar me kijkt, en ik ben alleen. En ik moet inderdaad groeten.


    maar echt als jij zenuwachtig ben, luistert je pony ook minder goed. en natuurlijk moet je ook wel een beetje streng zijn he;)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Chamassa schreef:
    (...)

    maar echt als jij zenuwachtig ben, luistert je pony ook minder goed. en natuurlijk moet je ook wel een beetje streng zijn he;)


    I know. Het paard kan me aanvoelen, maar ik doe mijn best. Ik ga denk ik met warm lopen een beetje oefenen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus