Die mensen hier stellen zich altijd zo aan als ze iets hebben, en dat vind ik vaak zo irritant. Nu heeft mijn broer hele erge hoofdpijn en is misselijk, neemt hij de hele bank in beslag en gaat hij met een dekentje erop liggen zodat ik daar niet kan zitten met mijn laptop. I kbood hem mijn medicijnen ervoor aan, wilt hij natuurlijk niet. Maar ik had gister precies hetzelfde. Ik nam mijn medicijnen en ging in bed liggen. Soms lijkt het gewoon alsof hij de aandacht opzoekt en niet beter wilt worden.
Net als mijn zusje, als ze een pijnlijke plek in haar mond heeft, gaat ze bij elke hap eten kreunen en zuchten, en mijn moeder gaat altijd heel hard zuchten, zacht praten en haar hoofd ondersteunen met haar handen.
Ik heb vaak keelontsteking, dus heb ik keelpastilles gekocht. Nu komt me zusje steeds erom vragen, terwijl toen ik aan haar vroeg, ik niets kreeg, en ze had ze niet eens zelfgekocht maar van mijn moeder gehad. En als ik dat dan zeg, gaat mijn moeder zeuren dat ik mensen niet moet terugpakken op wat ze ooit eens tegen mij gedaan hebben en dat ik het aan haar moet geven.
[ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 21:52 ]
Your make-up is terrible