• -

    [ bericht aangepast op 8 nov 2010 - 19:54 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    De waarheid. Das heel begrijpelijk hoor. Ik zou ook niet meegaan om die reden.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gewoon eerlijk zijn. Ze zullen het heus wel begrijpen. Ik zou je namelijk begrijpen al zou ik bij je in de klas zitten.


    it's so empty living behind these castle walls

    Eerlijk zijn.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hobbelpaard schreef:
    De waarheid. Das heel begrijpelijk hoor. Ik zou ook niet meegaan om die reden.


    None but ourselves can free our minds.

    Je kunt toch ook gewoon meegaan voor de gezelligheid? En kijken of je iets durft? Als je nu niet meegaat, kun je je achteraf buitengesloten voelen, en dat is zonde.


    ars moriendi

    Gewoon eerlijk zijn joh, als iedereen aardig is, dan zal dat heus wel goed komen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Kuyt schreef:
    Je kunt toch ook gewoon meegaan voor de gezelligheid? En kijken of je iets durft? Als je nu niet meegaat, kun je je achteraf buitengesloten voelen, en dat is zonde.

    Inderdaad. Ik ga er toch echt niet vanuit dat ze jou die dingen toch laten doen als jij daar bang voor bent? Dat begrijpt de leiding vast ook wel. Ze kunnen je moeilijk dwingen. (krul) Ik denk wel dat je heel wat gaat missen als je niet meegaat..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Katniss schreef:
    (...)
    Inderdaad. Ik ga er toch echt niet vanuit dat ze jou die dingen toch laten doen als jij daar bang voor bent? Dat begrijpt de leiding vast ook wel. Ze kunnen je moeilijk dwingen. (krul) Ik denk wel dat je heel wat gaat missen als je niet meegaat..

    Mijn metrix gaat niet mee en geloof me, de leiding begrijpt dat niet.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Mijn metrix gaat niet mee en geloof me, de leiding begrijpt dat niet.

    Hmm. (cat) Nou dan zit er niks anders op dan gewoon de waarheid vertellen. Je klasgenoten zullen het vast wél begrijpen, hoop ik.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Mijn metrix gaat niet mee en geloof me, de leiding begrijpt dat niet.

    Maar het is niet alleen het klimmen enzo, ey? Want waarschijnlijk ga je ook met die leuke klas ergens overnachten, keten, kloten.. Echt waar, dat mag je echt niet missen, vooral niet als je klas zo leuk is! =) Dan voel je je achteraf kut en buitengesloten omdat je niet mee kunt praten.
    Laat je moeder de leiding of je mentrix bellen en het uitleggen. :)


    ars moriendi