• Voor dat namen gedoe is al een oplossing.Nu de titel nog. ik ben zo lief geweest even een wat uitgebreidere en nettere versie hier onder te typen. Had eerst geen zin XP

    Shouji, een misterieuze jongen. Hij is 20 jaar en nog steeds een student. Iedereen vind hem maar een 'Brave' jongen, hij houd zijn handen netjes thuis, scheld niet, is beleefd, rustig. Het enige vreemde aan hem is, zijn rode ogen. Iedereen zegt dat het fake is, dat hij lenzen in doet maar dat is niet zo. Shouji is de zoon van de duivel. Hij accepteert het, maar zou graag een echt mens willen zijn. Het is best simpel om zich zo voor te doen. Hij heeft grote zwarte engelen vleugels, maar die kun je alleen zien als hij je toegang geeft tot zijn hart. Met zijn vleugels kan hij naar zijn vader toe. Zodra hij ze gebruikt is hij enkel zichtbaar voor de mensen die hij werkelijk vertrouwt. Hij is nu naar een klas hoger gezet, daar ziet hij Sachiko, Sachiko is een verlegen meisje. Maar zet toch de eerste stap. Sachiko en Shouji gaan vaak samen uit. Shouji vind het erg moeilijk, hij weet niet hoe hij om moet gaan mer de gevoelens die hij voor Sachiko heeft. Sachiko begint iets te vermoeden. Shouji denkt langzaam dat Sachiko hem gebruikt. Dat ze enkel haar eigen sprookje zoekt meer niet. Maar is dat wel zo. Shouji komt later voor een belangerijke keus. Maar welke?

    Zo dat was het, weet iemand nog n titel? En zeg het maar als ik je op de hoogte moet houden.

    Xx

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 19:10 ]

    Satan's seed.
    lmao.


    I live for the applause, you will die for it.

    don't misplace me ?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Kikkeli schreef:
    Satan's seed.
    lmao.

    Sem heeft altijd weer geniale ideeen:D

    Jij leest zeker NANA van Ai Yazawa? :'D

    The son of the Devil.
    Shisoku no Akuma. (Is japans voor wat hierboven staat, zoon van de Duivel)


    Let the Night embrace you

    Sachiko! Is het! Haar naam is Sachiko!!! -Stiekem had ik de neiging dit in hoofdletters te typen maar dat doe ik maar niet :X-
    Akuma 1000000000000000000000000x Thank you!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 19:06 ]