• * naam veranderd.

    Gister moest ik werken en Hannah* was er blijkbaar ook, voor de laatste keer -jippie man, ik vind het echt fijn dat ze weg is, kutwijf dat ze is -fluit- _O_ -

    maar gister was ze de hele tijd bezig van: "fout dit, fout dat, fout fout fout!" en ook van: "ik ben er een week niet en alles is hier echt een troep," dus ik was echt heel vaak tot tien aan het tellen, om niet iets gemeens eruit laten floepen.

    Toen had ik pauze na een tijdje,
    en toen stond zij in het vuilnis-pers hok en toen riep ze mij. -zo: "mireine" dus iig had ik niet hoeven reageren, ik heet Mireille (A)-
    maar,
    ik ging wel kijken, want ze kan mijn naam gewoon niet uitspreken :')
    toen begon ze wéér te zeuren van "jullie doen echt niets goed." -in dit geval houdt jullie in: Dilek en ik, en dan vooral ik deed het allemaal "fout."- En ik had helemaal niets gedaan en ik dacht echt van: "man, ga zelf eens wat doen, lui varken."
    dus ik maakte al zo'n opmerking van: "ik heb nu pauze, dus ik ga nu niets doen."

    aan het einde van mijn pauze komt Hannah* naar mij toe, en mijn pauze was nog niet klaar he, "je hebt niets gedaan." -ik dacht eerst dat ze bedoelde: "sorry, jij hebt niets fout gedaan." maar het was eerder van: "jij hebt alles fout gedaan en je bent een trut dat je dat niet doet."-
    toen was ik dus heeel boos op haar, en ik wist dat ik echt moest gaan oppassen met wat ik ging zeggen want op het puntje van mijn tong lag: "waarom doe je dan zelf niets, viswijf?" -of iets van:"ik vind je een kutwijf."

    Toen kwam de druppel al na 3 seconden toen na mijn pauze :')

    Hannah* vroeg wat aan mij, van "kan jij dat niet even doen?" en ik dacht:"doe zelf maar." dus dat zei ik ook, en het was niet eens gemeen :')

    staan we samen weer bij de tafel, waar we altijd staan.
    Begint ze super boos op mij te zijn en ze deed net een moeder na, en ik was toen echt boos, dat ik echt scheit had aan alle gasten, weetjewel.
    *ik werk in de mac, vandaar gasten*
    dus ik helemaal boos reageren van: "je hoeft niet de baas over me te spelen, want ik heb je daar niet voor nodig. En ik weet dat ik vijftien ben en dat ik moet poetsen, maar komop zeg; ik ben hier voor mijn werk, niet om vrienden te zijn, met mensen waar ik niet mee om wil gaan. Dus ik zal aardig tegen je doen, maar om half 7 ben ik hier weg, klaar."
    en nu komt het..
    Toen ik beneden vuilniszakken aan het persen was, is Hannah* naar een "baas" van mij gegaan, naja, manager, dus toen ik boven kwam, moest ik naar Dennis -baas- toe. En had al zo'n vermoeden waarom dat was. En toen vroeg Dennis waarom ik zo deed, dus ik zeggen dat ze ons-Dilek en mij- de hele tijd de schuld geeft, en toen geloofde hij mij niet-dat zag ik, maar zei hij niet- maar verder zei hij, dat ik me gedeisd moest houden, omdat Hannah nou gewoon zo is, -klopt ook wel, maar gister was ze echt extreem!

    in ieder geval; toen Dilek terug kwam van pauze, toen zei Hannah* iets in het turks tegen haar, wat ik niet kan verstaan, maar ik weet zeker dat het iets was van: "mireille is een kutwijf en ze is een total ashole!" en ik had bijna de neiging om te zeggen:"je mag het ook wel in het nederlands zeggen hoor.. het boeit mij niets, wat je zegt."

    maar Dilek is wel een schatje, ze was helemaal aan het zeggen van:"niets van aantrekken, ze is gewoon zo een beetje. Misschien kan de een boven en de ander beneden staan, dan zien jullie elkaar niet?" -Hannah* is haar nicht- Dat vond ik vet lief, ookal dacht ik:"ik ben hier voor mijn werk, en ik zal aardig doen, maar na mijn werktijden, ho maar, dan zal ik je negeren."

    maar toen ineens was Hannah* vet aardig aan het doen en ik dacht: "slijmslijmslijm."
    en ik kon niet wachten tot 6 uur, want dan was ze klaar.

    en toen ging ze eindelijk weg en toen zei ze -toen ze omgekleed was-:"tot snel, ik kom hier nog wel eens langs!" en ik dacht: "tot nooit meer ziens! _O_"

    in ieder geval; ik mag haar niet zo (krul)

    (yeah)


    #WWED - What Would Emma Do?

    affinity schreef:
    (yeah)

    Wat is dit nou voor lullige opmerking?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Miertje, ik vind het goed van je, dat je jezelf zo goed hebt ingehouden(: Ze is nu toch 'ontslagen' of ja, klaar met werken dus zul je waarschijnlijk geen last meer van d'r hebben(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Wat is dit nou voor lullige opmerking?


    hahah idd.
    Btw, zoals je haar nu beschrijft
    Klinkt ze echt als een verschrikkelijke arrogante bitch x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wat een kutwijf zeg.
    Ik had al lang geroepen dat ze normaal moest doen en al die dingen die jij dacht. Maarja, zo ben ik gewoon, haha :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    wat goed van jou, dat je je zo hebt kunnen inhouden voor mijn doen ben je heel aardig geweest (:
    - steekt duim in de lucht -


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Exceptional schreef:
    (...)

    hahah idd.
    Btw, zoals je haar nu beschrijft
    Klinkt ze echt als een verschrikkelijke arrogante bitch x)

    is ze ook x'D

    ze was ooit een keer "zwanger"
    en toen was het wel 8 uur lang achterelkaar:
    "mijn buik doet zo zeer." of "als ik iets moet optillen, moet ik eerst zo doen, om zo te doen om daarna dit optetillen"
    enzo :')

    en ze was wel 2 weken zwanger, wow jongens, das kei lang -kuchkuch-
    en gister was ze ongesteld, hahah -dus ze is nooit zwanger geweest x'D-

    oke ik ben zelf ook een bitch (A)
    maar ik vind dat ik nog wel netjes heb gedaan hoor ;3
    want als ik niet aan het werk was, en ze niet een collega was geweest, dan had ik allang echt boos tegen der gedaan ;x
    maar omdat het mijn werk is, en ik niet wil dat mijn bazen denken dat ik een stom rot kind ben, hield ik me maar in (A)

    Oké, dat zwangerverhaal iskei lame x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.