• Mijn zus had toen ze klein was een brief naar Sinterklaas gestuurd en in haar schoen gedaan. En m'n moeder had hem gister dus weer gevonden en ooooh my god, wat daar allemaal opstaat.
    Er staat zo 'Er is veel veranderd dit jaar. Ik heb met veel jongens verkering gehad, maar de twee leukste waren: .....'
    en ze had er een pasfoto bijgedaan van de jongen waar ze op dat moment verkering meehad.
    haahahahh ik heb me echt doodgelachen :'D

    Hebben jullie vroeger nog leuke brieven naar sinterklaas gestuurd? (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Hahahaha XD


    Life is hard and then we die

    OMG xD
    Nee, ik maakte altijd tekeningen en kleurplaten :]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hahahahaha lolll.

    die hebben wij niet meer hoor :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik schreef nooit brieven. Alleen een blad met allemaal spulletjes op die ik zou willen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik!!!
    mijn vader had een nep e-mail adres waardoor ik mijn verlanglijstje doorstuurde. ook had ik een keer een briefje van een slechtschrijvende piet. m'n moeder...xD
    en tekeningen natuurlijk


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Diaphanous schreef:
    ik!!!
    mijn vader had een nep e-mail adres waardoor ik mijn verlanglijstje doorstuurde. ook had ik een keer een briefje van een slechtschrijvende piet. m'n moeder...xD
    en tekeningen natuurlijk
    oh das leuk =]


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)oh das leuk =]


    whahaha nogal. stond echt heel raar geschrevenxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Op haar verlanglijstje stond trouwens een step, een monopoly spel en een opblaasbare boot :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Haha :')
    Ik maakte altijd tekeningen en stopte altijd wortels of manderijnen in mijn schoen. (nerd)


    wth.

    ja!
    dat deed ik ook, maar toen mama vertelde dat hij niet bestond liet ze gelijk alles zien


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik weet het echt niet meer, ik weet alleen wel dat ik heel erg bang was voor zwarte pieten. (en stiekem nu nog steeds) (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hahaha (:
    Mijn broer vertelde me toen ik 4 was dat Sinterklaas niet bestond, dus de tijd dat ik er wel in geloofde was ik nog echt klein en daar kan ik me dus niets meer van herinneren.


    effort never betrays you