• Nou kijk ik heb mijn papa eindelijk zover gekregen dat ik een bandshirt van All time low mag kopen, en ik heb een leuke ook gevonden. Maar ik had twee vraagjes.
    1. Die bandshirts vallen toch altijd kleiner? Dus moet ik met mijn maatje M een Large kopen?
    2. Hoelang duurt het zenden vanuit het buitenland naar Nederland ongeveer (nerd)

    Dankjewel voor de medewerking, en nu krijgen jullie allemaal een zelfgebakken chococake :3


    SLOAN.

    geen idee het toho shirt wat ik heb is xxl ofzo en dat gebruik ik om in te slapen. het is trouwens echt een halve jurk gewoon haahh.


    it's so empty living behind these castle walls

    Eerder andersom denk ik, bandshirts vallen juist groot, als je mannenshirts koopt in ieder geval. Meisjesshirts weet ik niet precies :')
    En voor de rest geen idee, want ik koop ze nooit vanuit het buitenland.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dat bandshirts altijd klein uitvallen is heel verschillend...
    Ligt ook maar net aan het merk van de shirts zelf dus ik zou gewoon je eigen maat aanhouden of even goed gaan zoeken naar maattabellen...

    En hoelang dat duurt is ook vaak verschillend... Ik heb ooit een cd besteld vanuit Amerika en dat duurde een maand, maar sommigen hebben hem ook al in anderhalve week of eerder (:


    dream, dare, fly!