• […] is een negentienjarig meisje dat al haal levenlang in Baldwin Park woont. Een klein stadje waar twee Gangs zich volop met elkaar bezig houden.
    […] haar tweelingbroer zat al zins zijn 13 bij een van deze Gangs en is op zijn vijftiende neergestoken door zijn vijanden van de andere gang. Sindsdien heeft […] haar broer zijn taak overgenomen en heeft gezworen degene die haar broer heeft laten ombrengen met haar eigen handen te vermoorden.

Wat wil ik weten?
    -Doen/Niet doen?
    -origneel?
    -title?
    -Naam hoofdpersoon?
    -Naam twee gangs?
    -met of zonder celebs en welke dan?

Rollen
    -Beste vriendin hoofdpersoon;Jeliza-Rose Gillepsie
    -5 jongens van de gang;
    -2 meisjes van de gang;
    -9 jongens van de andere gang;
    -1 meisje andere gang;
    -beste vriendin tweelingbroer;

Ik weet dat het veel jongens zijn die ik nodig heb. maar dat is wel zo realities.

Wat wil ik weten voor rol
    Rol;
    Gehele naam;
    leeftijd;
    uiterlijk+foto;
    karakter;
    extra;
    vragen van wat ik wil weten;

[ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 18:56 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Rol; Beste vriendin
    Gehele naam; Jeliza-Rose Gillepsie
    leeftijd; 18
    uiterlijk+foto; Jeliza-Rose heeft lagn blond haar en groene ogen. Ze is 1.70 lang.
    karakter; Jeliza-Rose is wild,vrolijk en lachwekkend. Ze kan altijd van alles een grap maken en voelt dingen aan.
    Iedereen noemt haar Rose omdat ze Jeliza vaag vinden en Jeliza-Rose helemaal niet bij haar vinden passen.
    -Doen/Niet doen?
    -origineel? Yes
    -title? Die,Gang,die
    -Naam hoofdpersoon? Emil,Mitchella,Rory,Ellen,Kelley,Chloe
    -met of zonder celebs en welke dan?: Echt absoluut geen een dat maakt het helemaal onorigineel.

[ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 18:43 ]

Genisis schreef:
    -met of zonder celebs en welke dan?: Echt absoluut geen een dat maakt het helemaal onorigineel.

Je hebt de rol., ;]
    - maar het probleem is, dat altijd als ik verhalen zonder celebs maakt niemand hem leest., niet dat het mij daar om draait. ik schrijf omdat ik het enorm leuk vind om te doen. maar o het feit dat bijna altijd iedereen roept dat verhalen emt celbs onrealisties en onorigneel zijn en die shit en vervolgens tog niet gewaardeert worden.

OHMYSE7EN schreef:
    (...)
    Je hebt de rol., ;]
    - maar het probleem is, dat altijd als ik verhalen zonder celebs maakt niemand hem leest., niet dat het mij daar om draait. ik schrijf omdat ik het enorm leuk vind om te doen. maar o het feit dat bijna altijd iedereen roept dat verhalen emt celbs onrealisties en onorigneel zijn en die shit en vervolgens tog niet gewaardeert worden.

Ik lees nooit verhalen met Celebs. (alleen twilight) Justin Bieber is al een tijdje uit bij mij. Ik lees alleen onbekende personen.

Genisis schreef:
    (...)
    Ik lees nooit verhalen met Celebs. (alleen twilight) Justin Bieber is al een tijdje uit bij mij. Ik lees alleen onbekende personen.

gnegne., zelf lees ik helemaal geen verhalen emt celebs. ja of met celbs die alsong heel onbeknd zijn en niet als bekend worden gezien in de sirie., en Jusitn bieber heb ik nooit echt gelezen., ;x

-Doen/Niet doen?
    -origineel? Jup.
    -title? I'm In The Gang. Haha, oké, ik verzin echt crappy titels, sorry. :3
    -Naam hoofdpersoon? Euwh, ik weet even niks. Ik wil aan mijn rol beginnen! :3
    -Naam twee gangs? Fierce! Haha, oké, die schoot in mijn hoofd. :')
    -met of zonder celebs en welke dan? Zonder. Je kan wel celebs doen, maar dan niet dat ze beroemd zijn ofzo.

Rol; Meisje van de gang
    Gehele naam; Katie Danforth
    leeftijd; 16
    foto; Katie.
    karakter; Katie is slim, rustig en verlegen.
    Ze zal nooit iets zeggen als dat haar niet gevraagd wordt. In gevechten zorgt ze dat ze altijd achteraan staat. Heel veel mensen uit de gang vergeten haar naam steeds, omdat ze altijd op de achtergrond staat.
    Ze kan makkelijk goede vechttechniekenofwhateverjenodighebtineengang bedenken, maar omdat dit haar nooit gevraagd wordt, weet niemand dit.
    extra; Haar kat, Mary.

[ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 10:01 ]

Great minds think alike.

Rol; Meisje van de gang of van de andere gang
    Gehele naam; Meeke Chase
    leeftijd; Vijftien
    uiterlijk; Meeke is een meisje met een apart gezicht, haar gezicht is rond maar daarmee lijkt ze niet dik. Ze heeft oranje/rood haar die veel krullen bevatten, vaak lijken haar haren erg pluizig maar dat vind ze niet zo erg. Daarmee lijkt het ook erg wild en het past wel bij haar bleke gezicht. Haar ogen zijn blauwig met een groen randje rond haar pupil en niet erg speciaal. Meeke is ongeveer 1.65m groot en daarom erg klein, ze draagt graag spijkerbroeken met een shirt erop. Jurkjes of rokjes heeft ze ooit aan en haar schoenen zijn meestal sneakers of pumps.
    karakter; Meeke is niet het type dat in een gang zou zitten, ze ziet er bij de eerste oogopslag lief, mooi en vriendelijk uit. Zo doet ze ook tegen je, als ze je mag. Maar wanneer Meeke een hekel aan je heeft is ze gemeen, onaardig en arrogant tegen je, ze gooit een hele boel scheldwoorden naar je kop en daarmee past ze perfect in de gang. Ze is een stiekem meisje, achter mensen hun rug om een trut en in hun gezicht een lieverdje. Ze lijkt afentoe in haar eigen wereldje te leven en daar krijg je haar niet makkelijk uit, in haar wereldje is altijd alles beter, vrolijker en mooier. Meeke heeft zelf veel slechte dingen gezien zelfs toen ze nog maar een kind was, dus in haar gedachten zijn dingen dat altijd mooier. Haar neef -waar ze veel mee omging- werd vermoord omdat hij in de drugs handel zat, hij had het geld niet betaald en werd daarom door 'gemene' mensen vermoord. Ze waren met z'n tweeën aan het wandelen om naar de stad te gaan, helaas was Meeke de enigste die dit zag gebeuren en niemand geloofde haar. Ze had een tweelingzusje die op haar tiende overleden is, ze leed aan een ziekte en werd steeds zwakker en overleed. Meeke is over alles wel heen maar als ze in gedachten is kan ze alleen maar aan hun denken, omdat hun de twee waren van wie ze het meeste hield.
    Verder is Meeke een slim meisje, ze zou eigenlijk niet in een gang moeten zitten als het aan haar verstand lag. Ze zou gerust de universiteit aankunnen maar daar heeft ze het geld niet voor, ze bezit ook een flinke dosis doorzettingsvermogen. Meeke is een grappig en populair meisje, iedereen kan om haar lachen. Jongens zien haar vaak wel staan en jagen achter haar aan, ze vind al die aandacht wel leuk maar genoeg is genoeg.
    extra; Meeke leeft bij haar oom, het is een goeie man maar ze is vaak weg. Ze gaat dan mee met haar gang en doet gekke dingen, ze rookt, blowt en steelt. Meeke bezit wel zes katten, maar haar favoriete zijn en blijven Harry potter en Cat-in-Boots.
    vragen van wat ik wil weten; Whut?

Meer foto's Meeke.
    Meeke
    Meeke
    Meeke
    Meeke

[ bericht aangepast op 21 sep 2010 - 16:51 ]

Big girls cry when their hearts are breaking

Doen/Niet doen? Doen, du-uh.
    -origneel? JA.
    -title? *Denkt hard na & weet nix*
    -Naam hoofdpersoon? ~Verzin je maar zelf (':
    -Naam twee gangs? Hm.. 'Baldwinners' vind ik wel leuk..
    -met of zonder celebs en welke dan? ZONDER.

Rol; Meisje van de Gang.
    Gehele naam; Yona Sume
    leeftijd; 16 & een half.
    uiterlijk+foto;Photo; Yona draagt nooit make-up. Haar natuurlijke sproetjes komen lief over en haar donkere ogen laten iets ontdeugends zien. Ze is niet dik, niet dun, en heeft wilde krullen.
    karakter; Yona heeft een verschrikkelijk verleden. Ze heeft geen ouders meer & woont nu bij haar tante. Ze is een agressief iemand. Als mensen het niet met haar eens zijn en geen respect voor Yona hebben, ontstaat er vaak een gevecht dat zij overwint. Ze is heel erg sterk voor een meisje, en dat spreekt jongens aan. Ze heeft al veel vriendjes gehad. & Stiekem eentje van de andere gang. Daar heeft ze nu spijt van, want bijna werd ze uit de gang gezet. Ze heeft er levenslange ruzie aan over gehouden met iemand van de andere gang.
    extra; Navelpiercing & tattoo op der enkel. > Een zwart roosje.
    vragen van wat ik wil weten;

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO