• Eline en Jake leefden nog lang en gelukkig, ze gingen samen wonen een eindje uit de stad en daar gingen ze hun leven verder laten gaan. Ondertussen ging het leven in het de oude stad van Eline en Jake door, Eline' crew is zeker niet gestopt met dansen maar dat zwakt af wanneer het tien jaar later is. Eline en Jake hebben een dochter en zoon gekregen, een tweeling. Mort Berber Mcara en Chase George Mcara, ook hebben de twee ouders een nieuwe dansschool geopend. In de loop van het jaar werd de school geopend en alles was klaar om nieuwe leerlingen te ontvangen, Chase wil niet dansen. Hij sluit zich erg af van de familie, hij gaat alleen maar op straat hangen en stoer doen. Mort wil zelf ook niet dansen, maar haar ouders verwachtten te veel van haar. Ze wordt naar school gebracht en daar loopt ze Jake telkens ten lijf, ze zijn de directeurs van de school. Nadat Mort een flinke ruzie met haar ouders heeft gehad over het feit dat ze naar een gewoon school wil gaan zoekt ze haar broer op wanneer hij weg is gegaan, om naar buiten te gaan met zijn vrienden. Daar komt hij -naam- tegen, hij hoort ook bij Chase zijn groep. Van hem werd ook verwacht dat hij zou gaan dansen, hij is de zoon van Moose en Sophie. Steeds meer jongeren komen naar Mort toe met hetzelfde verhaal, de hele nieuwe generatie is hetzelfde als Mort. Hun ouders, topdansers. Hun, alles behalve dat.


    wat ik je bied
    goeie vriendin Mort Genisis
    vijand Mort
    goeie vriendin Chase
    Zoon/Dochter Belle en Fernando Arsenal
    Zoon/Dochter Samantha en TJ OHMYSE7EN
    Zoon/Dochter Momo en Adam Soldier
    Zoon/Dochter Lolita en Monster MysticFool
    Zoon/Dochter Rianna en Cable

    NEEM EEN ABO

    wat je in moet vullen
    rol:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk:
    karakter:
    hobby's:
    *dansstijl*:
    crush:
    extra:

    *dansstijl* is alleen voor vijand Mort en vriendin Mort, diegene dansen namelijk op Mcara productions, de dansschool.

    Als je een rol invult zou ik het leuk vinden als je ook zou gaan lezen.
    :Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 20:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Momo is mine! D:
    Niet aankomen or I will cut yo ass. -ik ga hem invullen-


    All this dampness is damp.

    Mag ik vragen hoe het zit met die rollen? Ik bedoel waarom staan er al foto's bij? (voelt zich dom,dit heb ik nog nooit gedaan.)

    Genisis schreef:
    Mag ik vragen hoe het zit met die rollen? Ik bedoel waarom staan er al foto's bij? (voelt zich dom,dit heb ik nog nooit gedaan.)


    Nee hoor dat is niks, maar ik had zin om gewoon die foto's erbij te zetten. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh dus je bedoelt dat die foto erbij hoort? Dus dat je alleen de rest hoeft in te vullen?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 17:30 ]

    rol: Zoon Samantha en TJ
    naam: Dylan Kilian Alex Noway
    leeftijd: 18
    uiterlijk: Dylan heeft ravenzwart haar dat net boven zijn schouders valt en altijd alle kanten opstaat of juist heel stijl naar beneden hangt, wat zijn huid enorm bleek maakt. Hij heeft lichtblauwen ogen die altijd twinkelen. Dylan is redelijk lang en heeft een dun postuur. Hij draagt bijna altijd een pet en skinnyjeans en nooit een jas ookal sneeuwd het. Ook heeft Dylan een Snakebite. Hij heeft ook een septum, maar die draait hij altijd naar binnen in de buurt van zijn ouders, want die heeft hij zonder toesteming laten zetten.
    karakter: Dylan is een enorm spontane jongen die altijd alles uit het leven wilt haalen. hij maakt snel contact met mensen en schaamt zich nergens voor. Dylan is enorm druk en zingt het liefst dag en nacht. Dylan is een echte waaghals en wilt alles eens geprobeert hebben in het leven. Verder is hij enrom grappig en probeert hij altijd mensen op te vrolijken, want zelf is hij bijna nooit verdrietig. Ook is Dylan enorm eidel en zonder kam gaat hij de deur niet uit.
    hobby's: Dylan staat het liefst elke dag op zijn skatebort of loopt hij met zijn camera rond. hij probeert alles van zijn leven namelijk vast te legen. Ook zingt Dylan bijna 24/7 en is hij niet bij zijn gitaar weg te slaan.
    *dansstijl*: Zijn ouders hebben hem van klein afs aan alle trucjes van hip-hop geleerd en Dylan is dan ook erg goed. Hij zou alleen nog beter zijn als zijn passie er gelegen had. maar zijn passie licht overal behalven bij dansen.
    crush: Stiekem is Dylan verliefd op Chase. Maar omdat niemand weet dat Dylan homo is verbercht hij dat. en is hij een enorme player.
    extra: /

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 17:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Genisis schreef:
    Oh dus je bedoelt dat die foto erbij hoort? Dus dat je alleen de rest hoeft in te vullen?


    uhu :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    bedoel je het zo? want de foto's en namen zijn tog bedoelt van dan de ouders ofzo? of ben ik nu dom? [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat is Adams achternaam, eigenlijk? :3


    All this dampness is damp.

    Bro schreef:
    (...)

    uhu :Y)

    Dus als ik zeg ik wil Mort dan ben ik dat en moet ik alleen het karakter (en nog wat) invullen?

    Genisis schreef:
    (...)
    Dus als ik zeg ik wil Mort dan ben ik dat en moet ik alleen het karakter (en nog wat) invullen?


    neenee je begrijpth et verkeerd, dat is het uiterlijk van Mort zelf. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Soldier schreef:
    Wat is Adams achternaam, eigenlijk? :3


    Trustle :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    OHMYSE7EN schreef:
    bedoel je het zo? want de foto's en namen zijn tog bedoelt van dan de ouders ofzo? of ben ik nu dom? [a]


    je hebt het goed :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)

    neenee je begrijpth et verkeerd, dat is het uiterlijk van Mort zelf. :Y)

    Ohw...... nou snap ik het (denk ik) dan moet ik die link weg denken en gewoon de vriendin zijn. (haha ik ben dom)

    Genisis schreef:
    (...)
    Ohw...... nou snap ik het (denk ik) dan moet ik die link weg denken en gewoon de vriendin zijn. (haha ik ben dom)


    haha ja, tuurlijk ben je niet dom _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zoon/dochter van Belle en Fernando is gereserveerd voor Arsenal, sorry :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking