• Ik trok op de basisschool altijd een beetje andere kleren aan dan de rest.
    Ik dacht ze die kleren ook heel stom vonden.
    Maar op een van de laatste feesten van de klas zei iemand tegen me dat hij ze wel leuk vond.
    En daarna zeiden opeens nog veel meer mensen dat!
    Niet om mee te kunnen lopen...maar echt sirieus!!
    En op een gegeven moment tilden ze mij samen op en begonnen te juichen en te lachen!
    Blijkbaar was mijn stijl toch niet zo stom!!
    Hahaahahahahah(yeah)

    (hoera)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Yay. (':


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Leuk om dat achteraf nog te weten gekomen 8D

    Yukari schreef:
    Leuk om dat achteraf nog te weten gekomen 8D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Yukari schreef:
    Leuk om dat achteraf nog te weten gekomen 8D

    Yukari schreef:
    Leuk om dat achteraf nog te weten gekomen 8D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Das goed nieuws! (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Yukari schreef:
    Leuk om dat achteraf nog te weten gekomen 8D


    Only losers can act the way you do

    Yukari schreef:
    Leuk om dat achteraf nog te weten gekomen 8D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Yukari schreef:
    Leuk om dat achteraf nog te weten gekomen 8D


    All this dampness is damp.

    lolxD...ik was ook naders gekleed dan iedereen. ik wist al dat ze mijn kleren niet leuk vonden. want ze zaten te roddelen dat mijn kleren 2 de hands zij ,van de zeeman of super goedkoop!! ze deden omaardig tegen mij omdat ik goedkoperde kleren droog....kan ik het helpen dat mijn ouders het iets minder goed hebben dan een normaal mens.(ook al weet ik altijd iets gratis goedkoops en moois te scoren:X)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    cutegirl13 schreef:
    lolxD...ik was ook naders gekleed dan iedereen. ik wist al dat ze mijn kleren niet leuk vonden. want ze zaten te roddelen dat mijn kleren 2 de hands zij ,van de zeeman of super goedkoop!! ze deden omaardig tegen mij omdat ik goedkoperde kleren droog....kan ik het helpen dat mijn ouders het iets minder goed hebben dan een normaal mens.(ook al weet ik altijd iets gratis goedkoops en moois te scoren:X)

    Dat vind ik nou zo'n bullshit. Wat boeit het of je je kleding van de Action of Zeeman hebt? Ik koop daar zo vaak m'n kleding, en voor een student die nog geen studiefinanciering ontvangt is dat een prima alternatief. Ik lach die lui juist uit die honderd euro voor een Dieseltje uitgeven als ik het met twintig kan voor een Zeemanbroekje 8D
    Action 4 Life.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Dat vind ik nou zo'n bullshit. Wat boeit het of je je kleding van de Action of Zeeman hebt? Ik koop daar zo vaak m'n kleding, en voor een student die nog geen studiefinanciering ontvangt is dat een prima alternatief. Ik lach die lui juist uit die honderd euro voor een Dieseltje uitgeven als ik het met twintig kan voor een Zeemanbroekje 8D
    Action 4 Life.


    Food.