• gebelt door de hele familie!
    serieus, de telefoon gaat, ik pak hem, het is me oma
    ik loop weer weg en ik heb nog geen 3 stappen gedaan of hij gaat weer, me oom
    ik loop wéér weg en nog geen 3 stappen later, je raad het al, hij ging weer, me tante!

    O.o

    hebben jullie ook wel eens zoiets?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat heb ik altijd met gehakttaart maken, dan zit ik dat gehakt te kneden, en dan elke keer gaat de telefoon! No kidding; In de 19 keer dat ik gehakttaart heb gemaakt en ik zat te kneden, ging de telefoon. Very weird.

    Maar dat is inderdaad kut als je dat hebt, of dan zit je net weer goed op de bank en dan gaat die weer xd

    Haha nee, maar wel grappig dat je steeds om de 3 minuten word gebeld door familie :'D

    haha, lkkr dan xD

    K heb da nog nooit gehad, wat ik wel altijd heb is dat als k alleen thuis ben, mensen altijd gaan bellen, dan moet k van alles door geven xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Voornamelijk op mijn verjaardag.
    Telefoon, deurbel, en dan de achterdeur.


    Food.

    Ik neem de huistelefoon bijna nooit op, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Yukari schreef:
    Haha nee, maar wel grappig dat je steeds om de 3 minuten word gebeld door familie :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    weet ge,,bij ons is er een man en die belt vrij vaak voor Rosa.
    Dan pakt ge zo op 'Hallo,met Goedele' En dan vraagt die doodserieus of ik Rosa ben(cat)
    ma wel,,dan belt die dus echt 5x op 2 min.
    en stiekem lach ik hem gewoon uit =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn familie belt nooit :'D


    -

    Genius schreef:
    Mijn familie belt nooit :'D


    ikk wou dat wij dat hadden!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Heb ik bij Gym !
    ALTIJD bij gym
    1 keer heeft ze me mobiel afgepakt en me smsje gelezen .
    Het was een vriend van me die een beetje melig was . 'Lekkerding , met je geile poes xxxxloveyou '
    En nu moet ik daar dus heen omdat ze denkt dat ik slachttoffer ben van Loverboys xD

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 20:33 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    TrueLove schreef:
    Heb ik bij Gym !
    ALTIJD bij gym
    1 keer heeft ze me mobiel afgepakt en me smsje gelezen .
    Het was een vriend van me die een beetje melig was . 'Lekkerding , met je geile poes xxxxloveyou '
    En nu moet ik daar dus heen omdat ze denkt dat ik slachttoffer ben van Loverboys xD


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dat ken ik.. Je bent superdruk bezig, en dan bellen ze allemaal. Je hebt niks te doen, en dan belt er niemand --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xD Hahaha! Lekker druk!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.