• Ik zit nu in 5Havo (joepie). En de leraren zeggen dus de hele tijd dat we tot & met mei geen leven hebben. Nu ben ik heel erg gehecht aan mijn leven. Dus ik wil even zeker weten of ze gelijk hebben. Dus is 5Havo te combineren met leuke dingen doen, of moet ik mijn leven vaarwel zeggen tot juni?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vast wel joh :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Lol, dat zeggen ze inderdaad. T valt mee volgens mij hoor -bij ons dan-


    SLOAN.

    Tuurlijk wel.
    VWO6 valt zelfs al mee.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als je met je neus in de boeken zit, wilt dat niet zeggen dat je geen leven hebt, vind ik. Je overleefd het wel. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Katniss schreef:
    Vast wel joh :Y)


    Only losers can act the way you do

    Het is te combineren (; teminste ik kon dat vrij goed haha, maarja kwam ook omdat ik al goed ervoor stond..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Aangezien wij iets van 120 uur uitval hadden in 5Havo had ik redelijk wat tijd over voor m'n leven. & Dan alles nog op de laatste nipper maken, mijn profielwerkstuk verknallen en alsnog m'n examen halen met een 4 en een 5.
    Yeah, dat noem ik nou nog es overleven.

    Het viel wel te doen. Neemt niet weg dat het een kutschool was met kutkakkindjes.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 19:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kon 6V combineren met een leven, dus het kan in 5H vast ook :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Havo bestaat in Belgie niet, dus geen idee :')
    Maar leerkrachten zeggen nogal vlug dat je véél gaat moeten studeren en geen vrije tijd meer gaat hebben, maar toch heb ik altijd wel vrije tijd over hoor :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Nou, ikzelf ziet in 6 VWO en ik vind het inderdaad best veel gestress en veel werk.

    Maargoed, je moet nu ook weer niet overdrijven. Je moet sowieso gewoon vrije tijd máken, anders komt het sowieso niet goed, hoe veel je ook leert. Je hebt ook rust nodig (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Je overleeft het wel met ons hierzoo:)


    Food.

    Leerkrachten bluffen echt heel vaak.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Leerkrachten bluffen echt heel vaak.

    Ach, dat zeiden ze bij ons vorig jaar ook. En toen haalde ik het ook makkelijk zonder wat te doen. Dus ik zal dit laatste jaartje ook vast wel overleven (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Alles kan als je er maar in gelooft!
    -succes-


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'