• Hte gaat over deze serie; You as a graffiti-artist and also the sister of Tom and Bill. How will that go?
    Eerst en vooral wil ik geen reclame maken maar ik wil gwn even iets zeggen.
    In deel 46 heb ik jullie gevraagd om eerlijk te zijn over wat jullie van de serie vinden en ik ben een beetje teleurgesteld. Van de 10 mensen die dat deel tot nu toe hebben gemaakt hebben d'r maar 4 geantwoord op mijn vraag.
    Daarom ben ik dus teleurgesteld. Ik ben niet boos op jullie maar ik hoop wel dat jullie mij kunnen begrijpen. Ik schrijf enorm graag anders had ik nu al lang gestopt maar wat ik er ook zo leuk aan vind is dat iemand dan zegtdat ze 'goed' zijn.

    Ik hoop dat jullie mij kunnen begrijpen en mij nu niet gaan haten. Ik hou nog altijd van al mijn lezers. Love You, Love You All

    whiee, ik snap dat je gefrustreerd of teleurgesteld bent. maar ik maak je serie niet dus ik zal me er verder niet mee gaan bemoeien.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik begrijp je en wil ze ook wel voor je maken ;)


    You can't touch music but music touch you

    Ik begrijp je en wil ze ook wel voor je maken ;)

    YAY, iedereen gaat mij hier begrijpen. En als je ze wil maken moet je dat niet doen voor mij maar voor uzelf. Bij u ligt de keus.

    ja ik snap ge probleem.. mja meestal zijn over het algemeen 6 op de 4 in dit geval lui.. ik heb soms ook van ja geen zin in nu.. ,aar ik doe het wel ff gewoon.. mja verder maak ik je quizje eigelek niet... maar hij lijkt me wel leuk..


    A Noble was Born in Chaos

    Ik heb de eerste paar eglezen en vind ze super leuk ;)
    Ik ga ook vedder lezen raak veslaafd:$


    You can't touch music but music touch you

    MEISJEö
    zwijgen kind.
    ze zijn gwn super.
    en als jij stopt ga ik dood. punt


    en ik hou ook vanu (A)