JAJA!
Dit waren lekkere dagen zeg..
Eerst beland een vriendin van me in het ziekenhuis.
Ruzie thuis. En dan ga je ergens heen waar je van dacht dat ze je vertrouwen en van je houden, maar schijn bedriegt me altijd zo..
En ik heb nu ook door dat ik een shittie best friend had die me liet vallen op het moment dat ze in twijfel zit. Terwijl ik mijn facking leven al haar problemen opruim.
Maar het ergste vind ik nog dat ik was met 4 mensjes waar ik van houd en dat ze blijkbaar geen van alle mijn naam hebben geprobeerd te zuiveren. En dat mijn beste vriend me niet gelooft breekt mijn hart.
Terwijl de ware dief tussen hun zit.
Sorry dat ik jullie hier mee opscheep maar ik moest het er echt uitgooien. Ik word straks gewoon gebelt door de politie -.-'
Terwijl ik echt nooit iets steel. En al helemaal niet van mijn eigen beste vriend ;o
Maargoed, hij zal nog raar opkijken als blijkt dat ik dat ding niet hebt maar dat ze wel een vriend kwijt zijn.
Edit : Ik heb het al weer bijgelegd met de jongen waarvan die telefoon is/was. Hij bood zijn excuses aan n_n
En voor de rest kijk ik wel hoe het loopt. Thankyou for the support<33
[ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 19:40 ]
Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?