• Horen dat je vriendje het uitmaakt is net als een klein kind vertellen dat Sinterklaas niet bestaat en dat jullie elk jaar alle cadeautjes kopen. Eerst denk je dat het een grapje is en begin je heel hard te lachen. En wanneer je beseft dat het echt waar is begin je te janken als een klein kind, die net gehoord heeft dat Sinterklaas niet bestaat.

    © NYC
    Hij kwam zomaar ineens in me op en ik vind hem best nog wel goed bedacht van mezelf en wel redelijk kloppen ook. ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Die is wel gaaf gevonden!

    Als het onverwacht komt, dan zou dit goed kunnen kloppen, ja :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Flawless schreef:
    Die is wel gaaf gevonden!

    Hahaha dankje. Eigenlijk durf ik te wedden dat de helft van de mensen die hier op klikt voordat ze het gelezen hebben denkt: wtf waarom maakt ze nu al een topic over Sinterklaas.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha dankje. Eigenlijk durf ik te wedden dat de helft van de mensen die hier op klikt voordat ze het gelezen hebben denkt: wtf waarom maakt ze nu al een topic over Sinterklaas.

    Ach de pepernoten liggen al in de winkel mij verbaast niks meer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha dankje. Eigenlijk durf ik te wedden dat de helft van de mensen die hier op klikt voordat ze het gelezen hebben denkt: wtf waarom maakt ze nu al een topic over Sinterklaas.

    Daar was ik er één van haha :Y)
    Maar hij is wel mooi :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ach de pepernoten liggen al in de winkel mij verbaast niks meer.

    Jaa klopt altijd al ik die zie krijg ik honger. ;$ En ja ik hoorde laatst dat er zelf al van een vriendin dat de kerstballen al in de winkel lagen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Daar was ik er één van haha :Y)
    Maar hij is wel mooi :'D

    Dacht ik al dat jij het zou denken. :Y)
    En danku!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha dankje. Eigenlijk durf ik te wedden dat de helft van de mensen die hier op klikt voordat ze het gelezen hebben denkt: wtf waarom maakt ze nu al een topic over Sinterklaas.

    Klopt.. Maar ik vind het wel awesome gevonden :'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CarmineG schreef:
    (...)
    Klopt.. Maar ik vind het wel awesome gevonden :'D

    Waar een warm bad wel niet goed voor is ;p


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind hem goed gevonden, lijkt een beetje op het beginstukje van de film alles is liefde.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    Ik vind hem goed gevonden, lijkt een beetje op het beginstukje van de film alles is liefde.

    Naja alleen over dat het over Sinterklaas en liefde gaat, want die van alles is liefde is wel anders en mooier. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Naja alleen over dat het over Sinterklaas en liefde gaat, want die van alles is liefde is wel anders en mooier. (nerd)

    Maar die gaat ook over sinterklaas.(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Vind hem nogal.. weird. (zip)


    -

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Maar die gaat ook over sinterklaas.(nerd)

    Ik heb hem nog ergens staan. En Sinterklaas heeft ook gewoon alles met liefde te maken. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vind hem wel mooi, maar ik denk niet dat ik keihard ga lachen als ik hoor dat m'n vriendje het uit wil maken.. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?