• Haha, Ik keek gisteren naar De Drie Biggetjes musical met K3 en ik kwam er achter dat ik 'm eigenlijk heeel erg leuk vond ;3 Dat was dus eventjes het kind in mij dat de kop op stak. Verder kijk ik soms ook naar Wizards Of Waverly Place en ben ik A Little White Horse aan het lezen, wat dus ook een kinderboek is.

    Welke kinder liedjes/Films/musicals/series/Boeken/... maken het kind in jullie wakker ?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 20:37 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, toch echt de Disney-films met prinsessen en K3-liedjes. x)


    It's time to be happy again.

    Samson & Gert, Chalkzone x]


    Has no one told you she's not breathing?

    Goh, heel veel kinderprogramma's eigenlijk. Ik kijk veel te vaak naar Nickelodeon, Disney channel & ketnet en eerlijk gezegd vind ik de meeste programma's dan nog mooi ook :')
    En ik lees elke dag een verhaaltje van Jip&Janneke, want die zijn zo stom, dat ze terug leuk worden, haha (:


    Never run out of reasons to smile...

    wat het kind in mij terug brengt? muziek die ik als kind luisterde, vengaboys, aqua, toybox, noem maar op xD

    Nightingale schreef:
    Ja, toch echt de Disney-films met prinsessen en K3-liedjes. x)

    + de K3-films en alle Ketnet-liedjes.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Stiekem vind ik de K3 liedjes nog leuk. Alleen die met Kathleen, want met Josje vind ik ze kinderachtig. En vooral hun eerste cd vind ik nog wel volwassen. En die musicals blijven leuk :D

    Disney films zijn voor forever leuk!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nightingale schreef:
    Ja, toch echt de Disney-films met prinsessen en K3-liedjes. x)


    Hope goes lost but never dies.

    Dora is geniaal :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik hou zooo veel van kinderprogramma's & boeken!:Y)(H)

    - Álle Disney Classics <3
    - Calimero
    - Fairly Odd Parents (Cosmo:Y))
    - Spongebob Squarepants
    - Het grote blauwe huis en de grote bruine beer
    - Zack & Cody
    - De sprookjes van Grimm
    - Alle sprookjesboeken

    :$

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 21:02 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    fairly odd parends & phineas en ferb (yeah)


    You don't have to change.

    Ehm, bij mij toch eerder van die kinderboekjes. Zoals Jip & Janneke.:D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Disney video's verzameling misschien -whistle- ?
    Mijn zus van 19 is ook helemaal gek van Disney en als we dan bij Videoland aankomen staat mijn moeder bij de nieuwe films en staan mijn zus en ik bij de Disney's 'O! Kijk! Ze hebben Peter Pan dit keer wel!' Geweldig xd
    Ik denk dat iedereen wel een beetje kind nog in zich heeft op sommige punten ;p